Coldajs Skrevet Januar 11, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2016 Jeg har fått et problem med bilen min. Jeg var så uheldig og fikk satt meg fast i en snø fond. Jeg prøvde å rygge ut, men bilen bare spant. Jeg prøvde lenge å komme meg ut, til jeg til slutt fikk hjelp. Så da jeg skulle kjøre videre begynte bilen å rykke litt, i høyere gir mister den kraft. Når den går på tomgang, er den ujevn. Den funker fint i 1. og 2. gir, men i de andre gira er det ikke mye futt i bilen. Da jeg parkerte bilen istad, luktet det også brent. Noen som vet hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 11, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2016 Brente lukta du kjenner er nok svidd clutch ;) Etter "burnouten" i snøen ;) De andre problemene du opplever har jeg ingen svar på Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coldajs Skrevet Januar 11, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2016 Det lukter brent hver gang jeg kjører bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 11, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2016 Ikke godt å si, enten noe ledningsnett som har blitt dratt i filler eller kanskje du har fått snø inn på reg.reima så den har hoppet over en tann eller to. Lukta kan være mye, du bør prøve å lokalisere hvor den kommer ifra. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 12, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2016 Bør nok titte og snuse litt under panseret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coldajs Skrevet Januar 12, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2016 Merkelig nok har bilen fikset seg selv. I dag var den like fin som den alltid hadde vært. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg