Gå til innhold

Oppdatere Multi Media Interface i en Audi A4, 2012 mod


Klippenberg

Anbefalte innlegg

Hei allesammen.

Beklager på forhånd dersom jeg har lagt denne posten under feil kategori på forumet.

-Admin må gjerne flytte den dersom ønsket. 

 

Jeg har gått til innkjøp av en Audi A4, 2012, 1,8 TFSI S Line.

 

Jeg har tidligere kjørt bilen masse, ettersom jeg kjøper den av min søster.

 

Bilen har tilkobling til Iphone i hanskerommet.

 

MMI (skjermen og multimediakontrolleren) har ikke støtte for å styre musikk via Spotify eksempelvis.

Så dersom jeg spiller musikk via spotify på tilkobla iphone, og ønsker å skifte låt via knappene i midtkonsollen så prøver automatisk systemet å sette på musikk som er lagret lokalt på telefonen.

Kjedelig for meg, ettersom jeg kun har en låt lagret lokalt på telefonen som brukes i bilen.

 

Vet dere om det finnes oppdateringer som kan løse problemet mitt?

Er det stress å oppdatere slike løsninger?

Jeg er teknisk kompetent, men lite peiling på bil og bilelektronikk sådan.

 

Vil det gi andre goder ved å oppdatere?

Er det andre morsomme ting man kan gjøre med dette multimedia systemet?

 

Setter pris på alle svar.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette problemet er faktisk telefonen og ikke bilen, og Apple har ikke gjort noe med dette enda så vidt meg bekjent.

Anbefaler deg heller da å bruke AUX porten som er under armlene.

Jeg forstår. Det var noe dritt. Så etter aux-inngang men fant ingen. Tror ikke min bil har det. Jeg fant bare sånn sigaretttenner i rommet (armlene) i midtkonsollen.

 

Spørsmålet mitt er forsatt like relevant, på tross av at det ikke dekker mitt behov. Går det ann å modde MMI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår