Gå til innhold

Bilder av Zamot's Leon 20VT

Ranger emnet


Zamot

Anbefalte innlegg

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Takk for infoen.

 

Hvordan er utsiktene framover på ytelse?

 

Har du ny eksos fra katalysator? Eller helt fra Turboen?

 

Prata forresten med en på jobben, han hadde visst bare bytta til k04 turbo og fått ny programvare mata inn fra bsr - ca fikk 260hk.

Gjorde det et sted i kristiandsand.

Skal høre nærmere med han angående pris etc.

Han har Audi a4 btw...

Seat Leon 20VT '01

*VW Golf Cab GLi '86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utsiktene framover for ytelse?

Faktisk håper jeg å få ytelsen litt ned, den går FOR bra nå, tror den lader litt mye eller no. Skal få sjekket det hvert fall.

 

Eksos ble bytta fra Kat.

 

Skal være ca 215hk med Hohenester steg 3 (chip, eksos, innsug) ifølge TS.

 

Som sagt, please ta generelle spørsmål i en annen tråd.. Jeg svarer der og på generelle motor/leon spm også... :)

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Originally posted by VeGGiz

Peen bil!

Men syns du har litt for lite svarte effekter, syns det hadde vært penere om du hadde brukket litt av i svart noen steder.

 

Leste jeg at du hadde fått svarte speil? Isåfall, bra :P

 

Soting av baklykter trur jeg kunne blitt fint, men det er vel litt for harry for en "classy" kar som deg? :P

 

Hei takk for kompliment.

 

Skjønte ikke helt det du mente om svarte effekter, men den er fin på ordentlig hvert fall. Mener du at listene fremdeles burde være svarte f.eks.? Jeg synes nå det hjelp veeldig å lakkere de (sammen med nederst på fangere).

 

Har ikke fått svarte speil eller noe sånt nei. Har tenkt på soting av baklykter, men slo det fra meg (er litt lat). Men her om dagen bestillte jeg meg slike sorte "lexus" lykter (merk ikke chrome/sølv, men SORTE), og tror det kan bli kult. Får de en av de nærmeste dagene. http://www.performancelights.co.uk

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Har tatt noen bilder med telefonen men har krangla med PCen for å prøve å få installert bluetooth i hele kveld!!!!

 

Og er du klar over hvor mye det regner her i Trondheim for tiden?

Har sett tørr asfalt 2 ganger siste 2 uker, og ikke noe sol!

Uaktuelt å mekke bil i strirein. Skal også montere turbotrykksmåler...)

 

Bilder finnes på hjemmesiden.

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Originally posted by Øyvind.H

Strøken den Leon`en der :)

Men du har ikke vurdert å fjerne Nerdrum`en bak?

 

Joda, jeg vurderer det hver gang jeg ser han!

 

Jævlig bra uttrykk... Men jeg kaller det "ryggesensor"! :D

 

Nei, men seriøst så vurderte jeg det når jeg lakkerte fangere, men det var ikke så lett gitt. Det satt sveiset fast i en diger jernramme/støtfanger, som jeg ikke fant ut hvordan jeg fjernet, og helst skulle erstattet med en annen bjelke som tar imot evt. kollisjon. Dessuten burde jeg da også kjøpt ny bakfanger pga. hull, og da snakker vi dyrt (for da kunne jeg likesågodt kjøpt cupra/R styling rundt hele veien)...

Har uansett fjernet klumpen av en ledningstilkobling.

 

Så vi lar ryggesensoren være, kjekk å ha som ryggesensor og når jeg tauer henger en gang i blant (og det gjør jeg!).

 

PS! Legg merke til 17" vinterhjul på de nederste nye bildene!

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Turbo m.m. fra Audi TT 225hk er nesten kjøpt inn, så da blir det mer power før sommeren forhåpentligvis...

:)

 

Hmm, hva mener du med "nesten"? :)

Du må vel gjøre noen mappinger i motorstyringa for å få tilpasset til ny turbo, i tillegg? Hva regner du med å få ut av effekt og dreiemoment totalt?

 

Omsider Revo SPS3-sak på meg, forresten.. :D Enten i morgen, eller i midten av neste uke, avhengig av når PowerZone fikser biffen.

.Whz

- 2008 BMW 325d Coupe

x 2003 Seat Leon Cupra R

x 1993 VW Corrado G60

x 1990 Mitsubishi Galant GLi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår