Gå til innhold

Bilder av Zamot's Leon 20VT

Ranger emnet


Zamot

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sånn ja! Nå er felgene dine lettere å like, selv om jeg ikke vil ha 18" selv.

Å det er så moro å kjøre på 18"! Selvfølgelig merker man hvor udugelige veier det er i Norge, men det er bare å ta det med ro i bystrøk og følge litt med på veien.

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Utrolig fin bil du har...

 

Har lenge vært sugen på en sånn en selv, men lommeboka r ikke feit nok til d nei....

 

Men bilen din, helt rå...

 

hehe takk for det du... Bare å begynne å spare. Hadde lappen i 4 år jeg før jeg kjøpte min første bil (Leon'en), for jeg skulle ha noe ordentlig når jeg først skulle ha. :)

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe takk for det du... Bare å begynne å spare. Hadde lappen i 4 år jeg før jeg kjøpte min første bil (Leon'en), for jeg skulle ha noe ordentlig når jeg først skulle ha. :)

 

 

R allerede på min andre bil og begge to har jeg greidd å skade/ødelegge litt underveis...

Min nåværende Golf 3 står hos oppretter og blir strekt ut etter et lite møte med en tunnelvegg - rumpa først...

 

Så skal jg får rå til en Leon må jg vente og spare leeenge tror jg, sånn som jg holder på....

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest mellom hele tråden din, men hva med å fjerne hengerfeste?

Passet liksom ikke helt inn!

 

fin bil! har litt sansen for Leon, men kommer nok aldri til å kjøpe en slik!

Freude Am Fahren!

 

-edit-

 

Er det 2 litern du har? 180 turbomata hester?`

 

-edit-

 

Så det sto 20VT i topic sombrero

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Zamot, så noen bilder av bilen din fra Vålerbanen fre/lør.

Hvordan fungerte maskineriet? Du kjører fortsatt med K03 turbo eller? Synd du ikke lufta bilen på søndag når jeg var der:)

 

Fortsatt K03 ja. Det fungerer bra, trenger ikke stort mer power når det er vått (kjedelig å kjøre fort rett fram uansett). Den fusker bittelitt av og til trolig pga. MAF/LMM.

Men bilen sitter utrolig bra på veien med oppsettet mitt, og dekkene sitter veldig bra i regnvær. Fikk ikke tatt skikkelige rundetider (pga. folk som kjørte ut og gulflagg), men kjørte nok like raskt som en kompis med en Saab med ca 230 som går betydelig bedre rett fram...

Før folk tenker på trimming burde de investere i skikkelige dekk, understell og ta ut unødig vekt av bilen. Gir mye mer for penga i forhold til rundetider hvert fall!

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår