dudeskyline Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by Tombra Flott at noen skiller seg ut! Verste jeg vet er folk som kopierer andres biler og slikt. "dudeskyline" har en unik bil hvertfall, i motsettning til alle dere med 2'er golf med lexus-lykter:rolleyes: (Vi tar ikke den debatten her...) Herlig farge BTW! Tusen takk for at du tenker på den måten, Tombra!Det varmer hjertet det du skriver om bilen. Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Jeg sier det nettop fordi du kritiserte min bil om hvordan den så ut. Du husker selv jeg sa at jeg virkelig ikke håpet på at det var din bil i den avataren du har. trodde du først kødda TIL jeg fikk se bilen. og svaret fikk du. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 og dette har INGENTING med personlig hets eller hva du har sagt om min bil eler jeg om din mor. etc blablabla. tar meg ikke nær. men jeg snakker av DESIGN. og her er det INGENTING på bilen som faktisk passer på plass for å se tøft ut., sorry er bare slik jeg ser det sikkert noen som er enige Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Det finnes en fuckings edit knapp da! Det får være grense for forum spaming!!!¨ Nå Lar vi de med BILDE AV BILEN SIN få poste.. OK? Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by Tape-R Jeg sier det nettop fordi du kritiserte min bil om hvordan den så ut. Du husker selv jeg sa at jeg virkelig ikke håpet på at det var din bil i den avataren du har. trodde du først kødda TIL jeg fikk se bilen. og svaret fikk du. Mr. Robert, Jeg SYNES bilen din ser bra ut og jeg har nevnt det i flere anledninger. Det var en Oberon77 som skrev noe om de dekalene du hadde på bilen din, at den lignet på en rallybil. Det samtykket jeg i et innlegg. Bare det!Ikke noe mer! Ikke noe kritikk!Du er en real fyr som sier din mening. Det setter jeg pris på. Ordbruket ditt faller ikke i smak hos alle, IGJEN du bestemmer over hva du sier og ikke sier. Utfordring: Du har bilde av bilen min. Du får ta og gjøre den så tøff som overhodet mulig slik at jeg kan gjøre meg en mening om hva slags smak du har. Beklager folkens! Nå har denne tråden sklidd helt ut! For all del, jeg er fornøyd med det jeg har og du blir sikkert fornøyd når bilen din blir klar om ikke så lenge. Vi treffes sikkert på et eller annet biltreff, så kan vi parkere bilene ved siden av hverandre og kan snakke om hva vi har gjort, ikke gjort, skal gjøre you name it! Det er ikke bra å bære nag . Det er tross alt biler vi snakker om selv om Herminator er en viktig del av livet mitt. La oss ikke bruke mer tid til dette her! Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 back to topic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Den nye klubba! (og go'golfen i bakgrunn) Følg prosjektet HER Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Her er to bilder av min bil: Front Bak Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by C0bra Her er to bilder av min bil: Front Bak off topic , men et lite hint... viss du trykker på "IMG" knappen og skriver inn adressen på bildet ditt (som i denne saken blir http://www.home.no/ac-c0bra/100_0293.jpg) , så kommer bildet opp med en gang (på tråden) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 sorry men klarer ikke å holde meg: Herminator!?!?!? haha:dude: lol lol lol lol høres ut som han geeken i american pie, sherminator el hva han het Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Juni 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 Bytter ut bildet mitt med ett litt mindre ett, blir så provosert av gigantiske bilder! :D Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 har det ikke vært mange slike tråder nå? kanskje man skulle lage en sticky ^^ anyways, her er bilde av gammelopel'n min..som den kommer til å bli straks jeg får råd til lakk og sparkel, så jeg får tilpassa den fangeren. dette er en PS mod da ;) Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by rakett dette er en PS mod da ;) får virkelig håpe bilen blir seendes bedre ut enn den ps modden :rolleyes: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eplejus Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 klikk --> Jødejagern Siter -Nissan 200SX S14A '99 http://www.eplejus.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 et prosjekt som blir jobbet på utover sommeren... Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg