Gå til innhold

Vis et bilde av bilen din

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by Tombra

Flott at noen skiller seg ut! Verste jeg vet er folk som kopierer andres biler og slikt. "dudeskyline" har en unik bil hvertfall, i motsettning til alle dere med 2'er golf med lexus-lykter:rolleyes:

(Vi tar ikke den debatten her...)

 

Herlig farge BTW!

 

Tusen takk for at du tenker på den måten, Tombra!Det varmer hjertet det du skriver om bilen.

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

 

K&N innsats filter selges!

 

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 477
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg sier det nettop fordi du kritiserte min bil om hvordan den så ut. Du husker selv jeg sa at jeg virkelig ikke håpet på at det var din bil i den avataren du har.

 

trodde du først kødda TIL jeg fikk se bilen.

og svaret fikk du.

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og dette har INGENTING med personlig hets eller hva du har sagt om min bil eler jeg om din mor. etc blablabla. tar meg ikke nær. men jeg snakker av DESIGN. og her er det INGENTING på bilen som faktisk passer på plass for å se tøft ut.,

 

sorry

er bare slik jeg ser det sikkert noen som er enige

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

Jeg sier det nettop fordi du kritiserte min bil om hvordan den så ut. Du husker selv jeg sa at jeg virkelig ikke håpet på at det var din bil i den avataren du har.

 

trodde du først kødda TIL jeg fikk se bilen.

og svaret fikk du.

 

 

Mr. Robert, Jeg SYNES bilen din ser bra ut og jeg har nevnt det i flere anledninger. Det var en Oberon77 som skrev noe om de dekalene du hadde på bilen din, at den lignet på en rallybil. Det samtykket jeg i et innlegg. Bare det!Ikke noe mer! Ikke noe kritikk!Du er en real fyr som sier din mening. Det setter jeg pris på. Ordbruket ditt faller ikke i smak hos alle, IGJEN du bestemmer over hva du sier og ikke sier.

 

Utfordring:

Du har bilde av bilen min. Du får ta og gjøre den så tøff som overhodet mulig slik at jeg kan gjøre meg en mening om hva slags smak du har. Beklager folkens! Nå har denne tråden sklidd helt ut!

 

For all del, jeg er fornøyd med det jeg har og du blir sikkert fornøyd når bilen din blir klar om ikke så lenge. Vi treffes sikkert på et eller annet biltreff, så kan vi parkere bilene ved siden av hverandre og kan snakke om hva vi har gjort, ikke gjort, skal gjøre you name it! Det er ikke bra å bære nag . Det er tross alt biler vi snakker om selv om Herminator er en viktig del av livet mitt. La oss ikke bruke mer tid til dette her!

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

 

K&N innsats filter selges!

 

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by C0bra

Her er to bilder av min bil:

 

Front

 

Bak

 

off topic , men et lite hint... viss du trykker på "IMG" knappen og skriver inn adressen på bildet ditt (som i denne saken blir http://www.home.no/ac-c0bra/100_0293.jpg) , så kommer bildet opp med en gang (på tråden)

 

100_0293.jpg

 

100_0292.jpg

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det ikke vært mange slike tråder nå? kanskje man skulle lage en sticky ^^

 

anyways, her er bilde av gammelopel'n min..som den kommer til å bli straks jeg får råd til lakk og sparkel, så jeg får tilpassa den fangeren.

opel.jpg

 

 

dette er en PS mod da ;)

---What does this button d.....---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår