olga_ Skrevet Mars 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2015 Hei! 2006 a4 Er det noen som har bilder eller kan forklare hvor jeg kan jekke bilen opp med garasjejekk? Jeg har ikke lyst å bruke jekkpunktene til orginaljekken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2015 Du kan jekk opp bilen på hjulopphenget foran og bak. Evt hengerfeste om du har det. Er jo ikke farlig å bruke de orginale jekkpunktene. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2015 Jeg bruker jekkpunktene til originaljekken, men jeg har laget beskyttelse av 10cm svart plastslange (PEM) som er slisset opp på langs og tredd på kanal-flensen.Slik unngår jeg skader på metallet som kan føre til rustdannelse. Det finnes muligens noen alternativer - avhengig av hvor langt inn du kommer med garasjejekken din: http://www.audiworld.com/forums/a4-b8-platform-discussion-128/jack-points-pads-2782734/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2015 Bruk en SLIK og jekk på jekkfestene. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2015 Den jekk-pad'en fra Biltema er OK om du har en litt stor garasjejekk, men blir ustø med de små røde 2 ton jekkene. Skulle gjerne hatt slik pad med spor som passer til flensen i kanalene, men vet ikke hvor vi kan kjøpe de: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg