salojavi Skrevet Mars 2, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2015 Trodde jeg ble en lykkelig eier av en 406 HDI , foreløbig er det ikke mye lykke. Når jeg starter den opp går temperatur måleren opp til over 90 med en gang, og når jeg stopper den går radiator viften , må ta av strømkabelen på batteriet for at den skal stanse. Det er selvfølgelig nok kjøle vann på den. Er det noen her som har erfaring med dette problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 2, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2015 Defekt temperaturgiver? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salojavi Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2015 Takk for hurtig svar, Du vet kanskje hvor den sitter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 2, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2015 Sorry, Peugeot er ikke min sterke side, men kanskje noen andre her vet ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mars 3, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2015 Kanskje dette kan hjelpe litt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggi Skrevet April 1, 2015 Rapporter Share Skrevet April 1, 2015 På 2.0 HDI sitter sensoren på høyre side av motoren når du ser ned i motorrommet.rett over girkassen på siden av toppen sitter et vannhus og sensoren sitter enten skrudd eller med et klips inn i vannhuset.Dette burde se ut som det bildet til venstre som Opel Astra la ut her Siter '19 Peugeot iOn [67HK] '10 SAAB 9-5 Turbo6 XWD Aero Hirsch [330HK] '08 SAAB 9-3 SC 1,8t BioPower BSR [220HK] [vrak] '03 SAAB 9-3 SS 1,8t BioPower Maptun [240HK] [solgt] '02 Peugeot Partner 2.0 HDI [90 HK] [solgt] '97 Peugeot Partner 1,4 [75 HK] [solgt] '95 SAAB 9000 2,0 [131 HK] [solgt] '96 Peugeot Partner 1,9D [69 HK] [Vrak] '86 Mazda 626 2.0 [102 HK] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salojavi Skrevet April 5, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2015 Hei Takker for svar. Snakket med verkstedet og mekaniker mente at det sannsynligvis, ikke er sensoren som er defekt, i o.m. at dette skjer periodisk. Han mener at det er en ledning som jorder og gir feilmelding. Men å finne slike feil er ikke lett. For om de kobber feilmelding leser til, vil den indikere sensor feil. Så foreløbig vil jeg se det litt ann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg