Finn Christian Skrevet Februar 22, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2015 VW Golf 3 1996 1,9TDI variant. Lyset for at håndbrekket er på lyser konstant, har ohmet bryteren på selve brekket og seonsoren i bremsevæske beholderen og det virker. Hva kan jeg sjekke?? ABS lyset lyser også konstant men det gikk på ca en mnd før lyset for håndbrekket gikk på... Noen som hva jeg kan gjøre?? Takk til de som svarer eller kommet opp med en annen lenke dette er diskutert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 23, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2015 "Håndbrekklampa" vil også lyse om det er lite bremseveske, eller feil på føleren, Om jeg husker rett fra tiden med Golf3, så mener jeg lampa også kan lyse ved ABS feil. Finn Christian reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shitblast Skrevet Mai 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2015 Det stemmer, Bwana. Min gamle Golf 3s brekk-lampe lyste opp intermitterende samtidig med konstant ABS-lampe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg