visningsnavn999 Skrevet Januar 8, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2015 Noe spesielt positivt/negativt en bør vite på om 06 medellene med 105 eller 140hk dieselmotor? Lurte på handle noe sånn som feks denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53515735&searchclickthrough=true Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superfly Skrevet Januar 9, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2015 Vel har samme bil som er gått 167000 km. For: billig i drift Komfortabel å kjøre. men har byttet følgende Torbo (Garanti) Pumpedyser (3 verksted besøk) Gassspjeld Eletrisk parkbrems bak (caliper) Hjul lager bak Steering colum Lock feil kommer og går Fjærer bak knukket og byttet Bremseskiver bak Stabilisatorstag bak Div foringer i forstilling. Alle servicer er fulgt Vil jeg kjøpe passat på nytt? Neppe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 10, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2015 De ruster og ganske heftig på steder du ikke ser så lett. Reff en jeg kjenner som jobbet med Møller rustgaranti. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 10, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2015 Til opplysning, 2.0TDI motorene har hatt en god del problemer med oljepumpe, anbefaler å sky unna den. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 10, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2015 Der det kommer litt rust er rundt stolpen ved døra hjulbuen også bakluke rundt vindu også er det rust og i dørterskelen under lister på disse bilene. Er en del tull med disse bilene er som superfly sier veldig mye trøbbel og mye påkost. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
visningsnavn999 Skrevet Januar 13, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2015 Hørtes jo ikke så bra ut. Hvordan er det med de som er et par år nyere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar31 Skrevet Januar 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2015 Jeg har en 1.9 fra 2006 tdi som jeg har hatt i 5,5 år. Kjøpt i 2009. Kjørt 90.000 km med bilen. Gått 172.000 km nå. Jeg er rett og slett kjempefornøyd med bilen. Byttet dette av slitedeler: 2 fjærer bak var knekt. 2 bremsecalipere bak måtte byttes. Dette var det eneste som irriterte. Vindusvisker føring byttet. 1 hjullager bak 2 bremsklosser bak Bakre bærebruforing fremme begge sider utslitt. Byttet dieselpumpen (matepumpen) Fikk på garanti hos Møller: 2 ryggesensorer vifte til AC Byttet ut 5 dører på bilen pga zinc. Litt er det jo men de fleste av disse delene er rimelige, uten bremsecaliperne. Aldri hatt noe tull med bilen med oppstart. Veldig god å kjøre. Anbefaler å remappe bilen til 140 hk. Styr unna 2 litern med automatigir fra samme periode. Kan varmt anbefale denne bilen, finnes nok mandagsbiler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg