Exposito Posted April 5, 2010 Report Share Posted April 5, 2010 (edited) Dette er en tråd som skal inneholde D.I.Y(doityourself) og generell informasjon om VW Passat.Har du noe som du synes burde være i denne tråden? ta kontakt med meg eller en moderator.Understell og bremser:Bytte av drivknute / ytre drivledd på Passat 3B 97-00 / Audi A4 97-00Stramme håndbrekk Passat 35i(denne er til Golf 3, men er ikke veldig ulik Passat)Montere justerbart senkesett, Passat 35i B3Montere justerbart senkesett - Passat 3b/3bg FWDBytte styrekule/endeleddElektrisk:Montere 2-DIN spiller i 3BGUS-blinklys på 35i/B3Oversikt over pærer Passat 3BGHvordan ta ut spilleren i Passat 3CMontere nytt stereoanlegg i Passat 3CSkifte Xenonpære - Passat 3BG Montere navi - Passat 3b/3bgDemontere framlykter passat 3BG (Denne er til audi men det er veldig likt)Reparere varmeseter 3BTilkomst/rep. comfortmodulMontasje og oppkopling av tåkelys i 3BGInteriør:Demontere dørtrekk i Passat 3CBytte vindusheis 3BGRengjøre koppholder Passat B5 Takk til danielaaroe MotorBytte register 1.9 tdi 98-03 Takk til VACNDiverse:Tette lekasje i pollenfilter - passat 3BGKjøpstips Passat 3B(G)Linker til salgssteder for div til Passat Åpne bakdør som ikke lar seg åpne, Passat 3B (B4)Bilder av VW Passat:Legg ut bilde av din Passat 3BLegg ut bilde av din Passat 3CInspirasjons-bildetråd passat 35iPassat bildetråd 3Passat bildetråd 4Passat bildetråd 5Felg info: Edited January 14, 2014 by Quattro73 Samle FAQ og DIY i en klistret tråd. DaddyWagon 1 Quote 1989 VW Passat 1.8 CL Link to comment Share on other sites More sharing options...
X-nett Posted April 2, 2011 Report Share Posted April 2, 2011 Finnes D.I.Y på å bytte register 1.9TDI? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigRoar Posted January 15, 2012 Report Share Posted January 15, 2012 Legg ut DIY på hvordan skifte xenonpærer på en 3BG? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quattro73 Posted January 15, 2012 Report Share Posted January 15, 2012 Legg ut DIY på hvordan skifte xenonpærer på en 3BG? Den ligger jo der allerede... ;) Skifte Xenonpære - Passat 3BG Quote Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigRoar Posted January 15, 2012 Report Share Posted January 15, 2012 Ikke spør meg hva jeg surrer med, men mente egentlig å legge opp kabler til sub i bagasjerom. Ikke spør hva jeg tenkte med eller på når jeg skrev dette.. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Exposito Posted January 16, 2012 Author Report Share Posted January 16, 2012 Kanskje denne hjelper? den er til 3B http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=13740 Quote 1989 VW Passat 1.8 CL Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigRoar Posted January 19, 2012 Report Share Posted January 19, 2012 Kanskje? Får prøve når jeg får tid til å starte.. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pekyl Posted March 19, 2013 Report Share Posted March 19, 2013 hvordan bytte spennrull til servoreima på passat -98,,det lurer jeg på hvordan man gjør.. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChevyNils Posted December 18, 2013 Report Share Posted December 18, 2013 Det hadde vært fint å fått en oversikt på hva de forskellige ledningene i comfort-modulen går til (farge på ledningene til hva). Quote sayko racing-1994 chevrolet g30 -1998 passat tdi stv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Habiak92 Posted May 15, 2024 Report Share Posted May 15, 2024 På 12/19/2013 den 12:30 AM, ChevyNils skrev: Det hadde vært fint å fått en oversikt på hva de forskellige ledningene i comfort-modulen går til (farge på ledningene til hva). Du kan få en link til komplett koblingskjema for B6 eller B7 men en enkel pinout er ikke offentliggjort av den modulen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts