tannpirker Skrevet November 28, 2014 Rapporter Share Skrevet November 28, 2014 Tjenare. Herren har i dag en 5-dørs passat. Jeg skal bytte til en Golf IV. Jeg ser primært etter 3-dørs, for å unngå å måtte glane rett inn i dørstolpen. Golfen er jo mindre, men er "kupeforholdene" foran nevneverdig mindre enn i Passaten? Vil jeg sitte lengre bak med hensyn til dørstolpen, i en Golf enn i en Passat? På forhånd tængs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 28, 2014 Rapporter Share Skrevet November 28, 2014 Jeg er 192cm lang og har kjørt Golf 5 uten noen som helst betenkeligheter, i 3 dørs utgave vil du få betydelig "mer" sikt ut ift. B-stolpen.Har også kjørt flere biler basert på Golf 5 plattformen og har aldri tenkt at bilen virker liten. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet November 28, 2014 Rapporter Share Skrevet November 28, 2014 Eg har hatt golf4 stv og er 186cm eg hadde god plass, eg har også kjørt passat og eg synes de er like foran det er helst bak det er forskjell etter min meining. Du kan jo prøvekjøre golf4 på ei eller annen bruktbilsjappe :) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg