olletre Skrevet Oktober 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2014 HEI! har en Audi A4 1.6 Avant 01 mod. Airbaglampe lyser. Det er konstatert brudd/dårlig kontakt under førersetet. Jeg fikk høre at det bare var å klippe av ledningene før kontakten for så å lodde de sammen. Jeg ser det er to kontakter der. Den ene har en del ledninger, mens den andre har bare tre-fire ledninger. Noen som vet hvilke ledninger som skal klippes å skjøtes ihop? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Oktober 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2014 Det er den lille gule kontakten. Jeg mener den pleier å ha bare to tynne ledninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olletre Skrevet Oktober 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2014 Hei! Ok. Jeg såg bare to kontakter. Var tre eller fire ledninger på den minste. Det var en brun og en grønn ledning på den ihvertfall. Men kanskje det er en kontakt der som jeg ikke såg. Skal se etter om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg