Robin1234 Skrevet Oktober 10, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2014 Litt dumt spørsmål kanskje... Vil jeg få problemer med div.elektronikk som nullstiller seg. Sånn at kanskje div. bokser må kodes på nytt eller noe sånt? Eller er det bare å koble fra og til uten å måtte gjøre noe spesielt utover å stille inn radiokanalene på nytt? Siter VW Polo 1,4 2003 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 10, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2014 Har opplevd at fjernstyrte sentrallåsen (knappene på nøkkelen) sluttet å virke da jeg koblet fra batteriet på en 2004 Audi A4. Men var null problem å få den til å virke igjen. ABS lampa har også tent seg, men etter noen få kjørte meter så har bilen skjønt at alt er OK og lampa slukket seg selv Som regel bruker det å gå bra. Byttet batteri X antall ganger og har aldri fått noen seriøse/alvorlige feil på bilen i ettertid. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 10, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2014 Jeg har faktisk vært borte i at en bil har nektet å starte etter at batteriet har vært frakoblet over en natt.Hva fasiten på dette var er jeg usikker på, da jeg ikke kjenner vedkommende. Dette var en relativt ny MB. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2014 Kommer an på hvor ny bilen er, på eldre biler går det meget bra mens på nye biler kan man få problemer. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1234 Skrevet Oktober 11, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2014 Jeg har en 2003 Polo. Litt usikker på hva jeg skal gjøre siden jeg må ta med batteriet inn for å lade det til vinteren. Har ikke strøm i garasjen. Siter VW Polo 1,4 2003 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2014 Går nok bra på din Polo, men for å spare deg arbeid, hva med å bruke en skjøteledning fra huset til garasjen og lade batteriet mens det står i bilen? En batterilader bruker omtrent ikke strøm så det gjør ingenting om skjøteledningen blir lang Et annet batterisparende triks er å aldri ha på varmetråder i bakruten, ikke kjøre kupéviften på fullt, ikke ha på ekstralys e.l. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Oktober 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2014 Om du må ta med batteriet inn for lading ofte om vinteren, så er kanskje batteriet blitt dårlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1234 Skrevet Oktober 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2014 Neida. Jeg liker bare å topplade batteriet før hver vinter. Batteriet er bra nok det ;) Endte opp med å stjele en parkeringsplass i nærheten av en stikkontakt sånn at jeg slapp å ta det med inn. Siter VW Polo 1,4 2003 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1234 Skrevet November 30, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2014 Det skjedde ingenting ☺ Siter VW Polo 1,4 2003 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg