Idapi Skrevet Juni 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2014 Hei.Har en audi a4, 96 mod, manuell tdi..Den dør ut på høyt turtall, og får ikke start når jeg prøver å starte den igjen.. Når jeg starter den tar det 1 sekund før den dør ut, slik holder jeg på 4/5 ganger før jeg får skikkelig start. Hva kan det være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2014 Høres ut som feil på startsperre. Får du opp feillampe? Få lest ut feilkoder. Er kjent på disse, at de trenger og få lodda opp igjen kontakta som sitter inn på nøkkelleseren til startsperra. Den sitter rundt tenningslåsen. Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 24, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2014 Helt enig med Opel Les her --> http://www.bilforumet.no/topic/267822-bilen-dor-ut-med-engang-jeg-starter-den-hva-er-feil/ Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 24, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2014 Men om det er startsperra så vil vel den slå ut før? Trådstarter skriver jo at den dør ut på høyt turtall Den dør ut på høyt turtall Man rekker ikke å få noe turtall før startsperra slår inn vel? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2014 Men om det er startsperra så vil vel den slå ut før? Trådstarter skriver jo at den dør ut på høyt turtall Man rekker ikke å få noe turtall før startsperra slår inn vel? Jeg tolker det som at den stopper under kjøring, for så å la seg starte igjen, men dør ut etter ett sekund? Ikke godt å si med så lite info. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg