jacobsen84 Skrevet Mai 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2014 Hei jeg har kjøpt meg en rs4 fanger her forleden. jeg lurte på om hvordan fester man denne. den er av glassfiber. :) takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2014 Uoriginal 'add-on' fanger altså? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2014 Hvis det er en RS4 fanger kan du gi opp. Hvis det er en RS4 "look" fanger må vi vite hvilken før vi kan hjelpe deg.Håper inderlig du har kjøpt en som er beregnet på C4 karosseri.Hvor har du forresten "S.8Q" fra? :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen84 Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2014 det er kun fanger uten fester. den er rein. altså rs4 look ikke selve fangeren. :) og det står att den er te c4 karroseri. har bare settet den på forsiktig på orginalfanger for å se om den stemmer med bredde og sånt og det gjør den :) sorry skreiv feil sku stå 2.8 :) kan ta bilde og legge ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2014 Så du lurer på hvordan du skal feste metalbjelken til glassfiber fangern, eller feste fangeren til bilen?Hadde hjulpet mye med bilde :) jacobsen84 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen84 Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2014 Altså feste fangeren på festene som ska på bilen. :-) får bilde nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen84 Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2014 jeg får ikkje lagt te bilder :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen84 Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2014 men er som du mener ja feste fangeren te metallbjelken som ska på bilen igjen og dem klemme greiene som er på sidene. :) er av glassfiber ja . :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen84 Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2014 det er en add-on fanger quattro73. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg