Gå til innhold

Airbaglampe tdi 03 stasjonsvogn

Ranger emnet


Odelsgutt

Anbefalte innlegg

Gurtstraff er beltestrammer, så det er garantert dårlig kontakt i kontakta til beltestrammeren din under et av framsetene. 

Det kan nok stemme, siden bilen ikke gir beskjed at jeg skal ta på meg beltet. Den kan vel ha blitt koblet av med vilje av tidligere eier... Er dette noe jeg må fikse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må utføre en diagnose for å finne ut hva som får airbag lampa til å lyse.

Ta en titt her

 

Fungerer ikke den elektriske bryteren for å åpne bakluke?

Dårlig kontakt eller defekt tenker jeg.

Takk, skal ta kontakt med en av de!

Riktig. Den fungere kun ved bruka av nøkkelknippet. Virker som om den står i lås hele tiden, og ikke fungerer i åpen stilling..?? Har hørt noe om at låsen kan stå i tre forskjellige hakk, men har ikke funnet ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer at den kan settes i en "permanent" låseposisjon på mange modeller men vet ikke om din kan det, uansett ville du da ikke fått den opp med fjernstyring via nøkkelen smile.gif
Er nok selve el.bryteren i luka som ikke fungerer.

Beltestrammer og varsel om belte har nok ingenting med hverandre å gjøre.
Er du sikker på at det er beltevarsel i bilen da? De fleste VAG fra den tiden jeg har kjørt har ikke beltevarsel.

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer at den kan settes i en "permanent" låseposisjon på mange modeller men vet ikke om din kan det, uansett ville du da ikke fått den opp med fjernstyring via nøkkelen :)

Er nok selve el.bryteren i luka som ikke fungerer.

Beltestrammer og varsel om belte har nok ingenting med hverandre å gjøre.

Er du sikker på at det er beltevarsel i bilen da? De fleste VAG fra den tiden jeg har kjørt har ikke beltevarsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antenna eller signalforsterkeren? (Hvis du har signalforsterker)

Er ikke så mye det kan være der, kan selvfølgelig være spilleren og brudd i kabelen men heller liten tro på det.

Vet ikke om jeg har signalforsterker? Får lyd i radioen om jeg stiller den inn manuelt, men det er kun på kanaler med sterkt signal, og der skurrer det fortsatt. Antenna ser hel ut, så må isåfall være antennefestet eller kabelbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer at den kan settes i en "permanent" låseposisjon på mange modeller men vet ikke om din kan det, uansett ville du da ikke fått den opp med fjernstyring via nøkkelen smile.gif

Er nok selve el.bryteren i luka som ikke fungerer.

 

Beltestrammer og varsel om belte har nok ingenting med hverandre å gjøre.

Er du sikker på at det er beltevarsel i bilen da? De fleste VAG fra den tiden jeg har kjørt har ikke beltevarsel.

 

Har gått igjennom papirene til bilen og funnet et registreingsskjema for kollosjonspute-/beltestrammersystem der det står at kollisjonsputepassasjer er utkoblet via styreenheten. Noen ide om hvorfor dette er gjort? Og vil dette si at kollisjonsputa ikke fungerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår