Roger72 Skrevet Mars 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2014 Noen som har byttet tenningsbryteren i låsen? Må man demontere alt på rattstammen for å komme til, eller er det mulig å bytte denne uten så mye styr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2014 Du må nok demontere dekslene rundt rattstamme for å komme til, uten at jeg har byttet på G3 tidligere :)Det tar deg ikke mange minuttene å fjerne de dekslene. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger72 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2014 Fant en link til en Passat på Youtube, og da måtte jo rubbel og bit demonteres fra rattstammen, er det jeg frykter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2014 Du må av med rattet. Og så trenger du en egnet avtrekker for å ta aven hylsa på rattstamemn innenfor rattet for å få ut bryterenhetene. Se beskrivelse her: http://www.bilforumet.no/topic/234056-bakstykke-til-tenningslas/ Se post ¤4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger72 Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2014 Hei Takk for svar :) Ser egentlig helt greit ut dette, så bare å bestille seg et bakstykke :) Regner med det er det som er problemet når alt blir svart når man prøver å starte(I blant) Klokke og stereo 0-stiller seg,(Batteri og startmotor inkl ledningsopplegg der imellom er sjekket ut) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2014 Ja, egentlig en enkel jobb. Pass på å kjøpe det demonteringsverktøyet fra Biltema,så går demontering greit - http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Avtrekker/Demonteringsverktoy-20352/ Det vanskeligste er nesten å passe på å få ratt i rett posisjon igjen ved montering. Jeg har ofte måtte rette dette etter en liten prøvetur. Om du slår på igjen tenninga før Airbag er koblet til igjen, så vil Airbag lampa lyse - og må slettes med diagnoseverktøy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger72 Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2014 Takk for tips Tenkte å bruke en trearmet tærsj som jeg har, men mulig dette er bedre. Koster jo ikke så mye, så kjøper dette i tillegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg