Enduronisse Skrevet Februar 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2014 Solgte en bil til en kar for ca en måned siden. Har fått innb på årsavg i mitt navn nå. Probl er at denne karen er en skikkelig surrebokk, tenkte bare og sende innb pr post,, men var bare litt nysjerrig på hva som skjer hvis han driter i og betale ?? regninga står i mitt navn, men jeg har levert salgsmeld på bile, så den står på han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2014 Det er den som står som eier etter 31. desember som har ansvar for å betale årsavgiften. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Februar 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2014 Den regningen følger deg til graven. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2014 Tollvesnets egen beskrivelse av Ansvar for årsavgift ved eierskifte: http://toll.no/templates_TAD/Topic.aspx?id=195017&epslanguage=no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enduronisse Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2014 Kan bli intresangt detta :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg