mario94 Skrevet Februar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2014 Halla! Har fått installert meg defa pakke som kan styres fra telefonen hos merkeverksted. Det var første gangen de monterte denne pakken før, og jeg er usikker om motorvarmeren funker, når jeg setter meg inn i bilen og starter motoren står den termostat måleren på bunn, skal ikke denne være litt høyere opp i og med at jeg har på motorvarmeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2014 Kjenn med hånda rundt der elementet er montert om det er varmt, er det ikke det fungerer den ikke, etter den har stått på en stund selvfølgelig :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2014 Den er ikke så effektiv at den varmer opp hele kjølesystemet på bilen. Du kan jo og bare ha et element som sitter på bunnpanna og varmer olja. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2014 Kjente rundt blokka idag, den ene slangen var det en liten lunk på. Så da funker det nok :) Takk for hjelpa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2014 Man vil sjelden se noe utslag på temp.måleren, da denne gjerne begynner på 60-70 grader. Men du vil se at den stiger fortere ved kjøring enn den gjør uten varmer. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg