trondgul Skrevet Januar 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2014 Må bytte motor på min 2011 mod touran etter at mutireim røk di sier på møller at det har gått en bit fra den gamle reima bak registerreim deksel som har ført til motorras og vil ikke dekke dette på garanti er dette noe jeg skal finne meg i synes det er for galt at når viftereima ryker ender det opp med og bytte motor i bilen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2014 Så lenge bilen er registrert etter 01.01.2011 er det 5 år/100.000km garanti.Nekter de, selv om bilen er innenfor garantiperiode ville jeg kontaktet en advokat (F.eks igjennom NAF) Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sline Skrevet Januar 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2014 Så lenge bilen er registrert etter 01.01.2011 er det 5 år/100.000km garanti. Nekter de, selv om bilen er innenfor garantiperiode ville jeg kontaktet en advokat (F.eks igjennom NAF) Det er vell kun om bilen er solgt ny i Norge og ikke bruktimportert! Bruktimport så har man bare 2 års fabrikkgaranti. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2014 Det er vell kun om bilen er solgt ny i Norge og ikke bruktimportert! Bruktimport så har man bare 2 års fabrikkgaranti. Det stemmer. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2014 Det er vell kun om bilen er solgt ny i Norge og ikke bruktimportert! Bruktimport så har man bare 2 års fabrikkgaranti. Stemmer det, men hvor står det at den er bruktimportert? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Januar 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2014 Stemmer det, men hvor står det at den er bruktimportert? Det står mellom linjene. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoghead Skrevet Januar 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2014 Stemmer det, men hvor står det at den er bruktimportert? Førstegangsregistrert i Norge i vognkortet vil være en god pekepinn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2014 Jeg er fult klar over at det står i vognkortet om den er bruktimportert :) Det var ett spm til Sline. Utifra hans formulering virker det som at bilen til TS er bruktimportert. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sline Skrevet Januar 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2014 Så lenge bilen er registrert etter 01.01.2011 er det 5 år/100.000km garanti. Nekter de, selv om bilen er innenfor garantiperiode ville jeg kontaktet en advokat (F.eks igjennom NAF) Jeg er fult klar over at det står i vognkortet om den er bruktimportert Det var ett spm til Sline. Utifra hans formulering virker det som at bilen til TS er bruktimportert. Det var ment som info til trådstarter da svaret ditt lett kan tolkes dit hen at så lenge bilen er regget etter 1/1-11 så er det 5år/100.000km garanti noe som ikke stemmer dersom bilen er bruktimportert! Jesper1201 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg