Gå til innhold

Hvilke pære skal jeg velge? H7

Ranger emnet


mabe1703

Anbefalte innlegg

Om ikke Opel kan skaffe så vet jeg ikke.

Kan jo høre med bilxtra eller mekonomen. De klarer nok å skaffe hella kopier. De er nok bedre enn DEPO vil jeg tro

 

Men da du brukte halogen pærer, sjekket du at du hadde 13.5V ++ på pæra da? Over tid vil det synke. Så om du bare har 10-11V der så vil du få veldig redusert lys

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat har kjøpt Depo Facelift lykter til A3 (Linse med separat fjernlys reflektor)
For det første er lysbildet i linsa elendig og fjernlys reflektoren ikke riktig mht. hvor lyset egentlig skulle treft veien.
Elendig lys og lykter, men sier ikke at alle er slik :)

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De DEPO lyktene jeg hadde på min gamle A4 hadde pent lysbilde. Ikke noe å klage på der.

Men på min A6 har jeg TYC lykter nå. Helt elendig lysbilde. Halve lysbilde på høyre lykt er borte. Har prøvd ny lykt, nye pærer (halogen) og 3 forskjellige xenon kit men det hjalp ikke. Mangler lyset utover grøfta. Og fjernlyset er som kraftige nærlys. Lyser rett ned i bakken, selv om lykta er justert hos verksted. 

 

Så jeg vurderer å gå over til DEPO igjen. Prøve de og håpe de er bedre. 

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig... Mine fjernlys lyser ut til sidene. Men har xenon der også så syns de lyser bra på fjernlys. Får litt bredere lysbilde på en måte. Men nærlys syns jeg er dårlig. Har 6000k men har hørt at 4300k har best lysstyrke på vanlig vei og på våt vei mens 6000k er best på bla snø:) Så da er jo 6000k best akkurat nå;)

Opel Vectra 2001 Modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Noe som også er ulovlig å ettermontere om du ikke har alt av automatisk nivåregulering og alt det der på bilen

 

Parts and Retards selger jo noen pærer som skal være veldig hvite

http://www.partsandretards.no/belysning/led-xenon-og-lyspaerer/nokya-lyspaerer/nokya-arctic-white/nokya-arctic-white-h7

 

lightcomparelr6.jpg

 

Jeg har selv prøvd de på lyktene mine. Og med 13.8V inn på pæra så var fargen piss gul som en vanlig pære. Kanskje de virker bedre på bilen din. Mange på nettet som er fornøyd med fargen. Søk opp nokya arctic white på google bilder og sjekk

 

Tenkte jeg skulle prøve disse pærene på både nær og fjern og bytte de ut med nightbreaker, kun for å se om det blir hvitere.... noe det burde med en differanse på 3000K. Men uansett...har akkurat kjøpt meg orginale spredere fra USA til audi 97, og jeg regner med det vil fungere med slike pærer i disse også? Hvis så er tilfelle er dette H7? eneste info jeg har om dem er at de er lik disse: http://www.ebay.com/itm/221365946113?item=221365946113&viewitem=&sspagename=ADME:X:RTQ:MOTORS:1123&vxp=mtr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan jo se de Nokya 7000K her på bilen min:
http://iloapp.t-karlsen.com/data/_gallery/public/6/138934536136947800_resized.jpg

 

Bilens venstre side (Høyre på bilde) har Nokya 7000K. Andre siden har xenon kit (6000K). 

 

På bilen min var de Nokya 7000K gulere enn nightbreaker. Men du velger selv hva du vil gjøre. 

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan jo se de Nokya 7000K her på bilen min:

http://iloapp.t-karlsen.com/data/_gallery/public/6/138934536136947800_resized.jpg

 

Bilens venstre side (Høyre på bilde) har Nokya 7000K. Andre siden har xenon kit (6000K). 

 

På bilen min var de Nokya 7000K gulere enn nightbreaker. Men du velger selv hva du vil gjøre. 

 

Får vell kjøp et sett først å se hvordan forskjellen blir.... var det stage 1 du hadde med 55w? eller s2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår