Gå til innhold

Hvilke pære skal jeg velge? H7

Ranger emnet


mabe1703

Anbefalte innlegg

Har akkurat mottatt nye lykter og skal i den anledning også ha nye pærer. Dette er lyktene det er snakk om: http://d3d71ba2asa5o...4b5hl-1b(1).jpg


 


Jeg er ute etter å få så "hvitt" som mulig lys i pærene ettersom det etter min mening er mye finere enn det gule. Har hørt mye snakk om nightbreaker og philips x-treme power. Har søkt en del rundt men for det oftest er det diskusjoner i hvem som er best av disse to. Jeg har et sett med night breaker unlimited liggende til både nær og fjern (uåpnet), men som sakt er jeg ute etter så HVITT som mulig lys uten noen form for kit o.l


 


Så noen som har noen formening om hva jeg burde gå får? Night breaker unlimited som jeg har liggende, eller er det andre på markedet som kan tilby mer "hvitere" lys?


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som også er ulovlig å ettermontere om du ikke har alt av automatisk nivåregulering og alt det der på bilen

 

Parts and Retards selger jo noen pærer som skal være veldig hvite
http://www.partsandretards.no/belysning/led-xenon-og-lyspaerer/nokya-lyspaerer/nokya-arctic-white/nokya-arctic-white-h7

 

lightcomparelr6.jpg

 

Jeg har selv prøvd de på lyktene mine. Og med 13.8V inn på pæra så var fargen piss gul som en vanlig pære. Kanskje de virker bedre på bilen din. Mange på nettet som er fornøyd med fargen. Søk opp nokya arctic white på google bilder og sjekk

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som også er ulovlig å ettermontere om du ikke har alt av automatisk nivåregulering og alt det der på bilen

 

Parts and Retards selger jo noen pærer som skal være veldig hvite

http://www.partsandretards.no/belysning/led-xenon-og-lyspaerer/nokya-lyspaerer/nokya-arctic-white/nokya-arctic-white-h7

 

lightcomparelr6.jpg

 

Jeg har selv prøvd de på lyktene mine. Og med 13.8V inn på pæra så var fargen piss gul som en vanlig pære. Kanskje de virker bedre på bilen din. Mange på nettet som er fornøyd med fargen. Søk opp nokya arctic white på google bilder og sjekk

De pærene som ble "pissgule" var det da snakk om arctic eller nightbreaker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokya 7000K pærene som skulle ha xenon hvit farge i følge selger var pissgule på bilen min. Men det er andre som opplever hvit fint lys på bilene sine. Kanskje de er bedre på bilen din.

 

Men du får nok mest lys med nightbreaker, selv om det er en "stygg" farge på lyset

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokya 7000K pærene som skulle ha xenon hvit farge i følge selger var pissgule på bilen min. Men det er andre som opplever hvit fint lys på bilene sine. Kanskje de er bedre på bilen din.

 

Men du får nok mest lys med nightbreaker, selv om det er en "stygg" farge på lyset

 

Jaja, får vare gå for nightbreaker da.... må de byttes så prøver jeg arctic ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokya 7000K pærene som skulle ha xenon hvit farge i følge selger var pissgule på bilen min. Men det er andre som opplever hvit fint lys på bilene sine. Kanskje de er bedre på bilen din.

 

Om du har 13.8V inn på pæra så er det meget bra, tviler på at noen har mer enn det, derfor vil de ha 'gulere' lys enn det du fikk!?!

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv byttet til nye lykter på bilen min. Linselykter. Linselykter stjeler mye av lysstyrken så jeg har ikke en sjanse til å bruke halogenpærer. Lyser ingenting pluss at hvis jeg møter andre biler så ser jeg ikke hvor jeg kjører:P Har montert xenon nå, men syns fortsatt dette lyser for dårlig. Hvertfall i forhold til nyere biler, men der er det kanskje en annen type linse i lykta?:)

Opel Vectra 2001 Modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv byttet til nye lykter på bilen min. Linselykter. Linselykter stjeler mye av lysstyrken så jeg har ikke en sjanse til å bruke halogenpærer. Lyser ingenting pluss at hvis jeg møter andre biler så ser jeg ikke hvor jeg kjører:P Har montert xenon nå, men syns fortsatt dette lyser for dårlig. Hvertfall i forhold til nyere biler, men der er det kanskje en annen type linse i lykta?smile.gif

 

Linse skal gi bedre lys. Da har du sikkert kjøpt billige lykter da?

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt DEPO på tidligere biler. Har ikke hatt problem med lyset da, men kan ikke sammenlignes mot originale linse lykter. Har vært midt på treet de DEPO lyktene. Ikke dårlig, men heller ikke bra.

 

Om du vil ha bedre lys så er helt nye originale lykter best. Men de bruker å koste. 

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår