Kinslayer Skrevet November 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2013 Okei, så mitt siste håp vil være å åpne dashbordet og sjekke om spjeldet sitter som det skal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 19, 2013 Rapporter Share Skrevet November 19, 2013 Inspeksjonskamera med lang arm og lys :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinslayer Skrevet November 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2013 Okei. Noe sånt utstyr har ikke jeg og ser det koster rundt tusenlappen. Er dette noe som er vanlig å ha på verksted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 20, 2013 Rapporter Share Skrevet November 20, 2013 Jeg blir overraska hvis et verksted ikke har et slikt liggende :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinslayer Skrevet November 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2013 Da skal jeg høre med et verksted om dem kan titte litt. Om dette er tilfelle, tror du det vil bli en dyr kostnad? Eller kan jeg like så godt gjøre det sjøl? Har ikke skrudd så mye bil, men liker utfordringer. Fattern har hobbyskrudd på biler i sine yngre dager, så vil nok få god hjelp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet November 20, 2013 Rapporter Share Skrevet November 20, 2013 Dette kan du gjøre selv, google litt om problemet så finner du en DIY eller tips. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 20, 2013 Rapporter Share Skrevet November 20, 2013 Det kan fort bli litt jobb mht. demontering hvis det viser seg at spjeld(ene) har løsnet. Men må du kjøpe nye spjeld er ikke det dyre sakene :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet November 20, 2013 Rapporter Share Skrevet November 20, 2013 Er litt jobb, men ikke noe komplisert skruing. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinslayer Skrevet November 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2013 Okei, da får jeg et verksted til å se på det. Om det er en arm som er av, får jeg vel prøve å fikse det sjøl :) Tusen takk for hjelp alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet November 22, 2013 Rapporter Share Skrevet November 22, 2013 Hvor kjøpte du termostaten? Og har du fått luftet anlegget? (Fjernet luft) Jeg skal skifte termostaten i morgen, hvordan får en luftet anlegget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet November 22, 2013 Rapporter Share Skrevet November 22, 2013 Etter termostatbytte må du lufte. Får luft i anlegge feks ved lekasje, bytting av termostat osv. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet November 22, 2013 Rapporter Share Skrevet November 22, 2013 Jess, men hvordan gjør man det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet November 22, 2013 Rapporter Share Skrevet November 22, 2013 kjør motoren varm, løsne så på den venstre slangen (retur) og dreg det bakover, er et lite hull på slangen som det vil komme luft og vann ut, når det står en fin stråle ut av hullet så er det fritt for luft, kan hende du må ha 1500-2000rpm på motoren for og få skikkelig trykk. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet November 22, 2013 Rapporter Share Skrevet November 22, 2013 Takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 22, 2013 Rapporter Share Skrevet November 22, 2013 Er da slange til varmeregister det er snakk om :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg