Isimo Skrevet Oktober 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Finnes det instuksjonsbok for radio som sitter i D Max 2012. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Ny eller gammel type? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isimo Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Ny type standard i eklusiv modell. I instuksjonsboka for bilen står det at det skal være en bok spesielt for radioen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Da bør den ligge sammen med resten av dokumentene, hvis ikke kan du nok bare oppsøke forhandleren du kjøpte bilen av så ordner de nok en slik :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isimo Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2013 Har selvfølgelig spurt hos forhandleren, og de sier at det ikke er flere bøker, men det kan jeg ikke tro. Derfor lurer jeg på om andre D Max eiere har fått ei sånn bok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BuRuD Skrevet Oktober 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2013 Manko på radio manual i alle 4 vi har som firmabiler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Oktober 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2013 Det stemmer at denne ikke ligger i bilene. alle biler etter september 2012 har ikke denne.. Men jeg har den som PDF fil hvis dere er intresert i denne? Usikker på åssen jeg legger den ut her? Den er 38 MB. For dere som skal koble til telefon så er en rask guide her: Synkronisering av telefon:Trykk på ”PHONE”, deretter ”MENU”, deretter ”BT” og deretter ”PAIR”. Gå inn på Bluetooth meny på telefon og velg ”Søk etter enheter”. (Måten dette gjøres på er avhengig av telefonen, se telefonens brukerveiledning).Når enhetene har funnet hverandre, slå inn PASSKEY som er 0000 (default) på telefon, og telefonen er koblet til. Melding om dette kommer opp i displayet.Justering av mikrofonvolum og høyttalervolum mulig. Det er anbefalt å legge mikrofonvolum lavt (for eksempel -3).Bare en telefon kan være paret. Overføring av telefonbok:Trykk på ”PHONE”, deretter ”MENU”, deretter ”BT” og deretter ”BOOK” og deretter ”ADD”.Radioen venter da på telefonbok og kobler seg av telefonen.Gå til kontakter på telefonen (Android), velg meny og send kontakter via Bluetooth (kan sende 10 av gangen på Android 4.0.4 ).Radioen kan lagre 100 kontakter. IPhone kan ikke sende kontakter, Bluetooth kan kun brukes til overføring av lyd. Det finnes ingen mulighet for manuell lagring av kontakter. Ringe telefoner fra ”PHONEBOOK”:Trykk på ”PHONE” og ”BOOK”.Velg nummer vha Tune potmeter (venstre). Når riktig nummer er funnet, trykk på ”CALL”. Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King Knut Skrevet Juni 11, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2015 Takker for instruksjonen om å koble til telefonen. Er det mulig å få resten av instruksjonsboka også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Juni 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2015 send meg eposten din så sender jeg den Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg