Gå til innhold

Hva er VERDENS beste drifte bil !!!

Ranger emnet


cato69

Anbefalte innlegg

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis jeg skulle valgt drifte bil på øverste hylle kunne jeg tenkt meg å testa Dodge Viper. Den må jo være herlig og balansert og drifte. Med øyeblikkelig gassrespons må den jo være fin å justere gjennom svingen.

 

Ellers så er jo BMW E28 535 ganske ok da :) mangler bare litt flere hk for highspeed drift :)..

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

er da ingen måte og bestemme det på ? ord mot ord... men som sagt. er nok en grunn til at det brukes så mange japser. ae86, div silvia, rx7 og diverse skyline er nok toppen !

 

Jeg mener at grunnen til at det brukes japsebiler er at drifting startet som egen motorstport gren der. Ikke fordi at japanske rwd biler egner seg bedre for å kjøre sidelengs med. Blir litt usakelig påstand.

 

Showfactoren er viktig i drifting syns jeg. For meg så hadde en Viper, Corvette eller kanskje til og med en Ferrari, selv om jeg ikke er Ferrari mann akkurat, vært mye mere spektakulært og sett i drifting. grommere motorlyd enn fra de fleste typiske driftebiler hadde ikke vært å forakte for min del.

 

Skyline og Supra har litt feit lyd i 6ern da. Men wankel lyd er kjipt for ørene mine hvertfall. Ikke misforstå, det var gromt! å se RX7en til Kenneth på drift day fet bil..

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shadow_iX

TVR Tuscan R, Noble M12GTO, Radical SR3, Opel Speedster Turbo, TVR Cerreberra (?) Speed Twelve... er og biler som er ville med rumpa.

 

Og jeg foretrekker de framfor en japse anyday.. :D

 

Men så er jeg sær og da...

 

Du er ikke sær :), drifte med denne mente du?

 

sr4_4.JPG

 

sprøtt, TVR har en del vakre biler som jeg også kunne tenkt meg å sett i aksjon..

 

drifting%20amazon.jpg

 

Denne kunne jeg tenkt meg å sett på Rudskogen.

 

tgpmant.jpg

 

fikk lyst til å legge ut den og

 

Hvorfor er ikke 70 talls Nissan 240 Z en mere populær driftebil? Den er jo grisefet.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hersker Hans:

 

Yepp.. Radical SR3 er faktisk en bil jeg sikkler sikkelig mye på, farlig kjapp rundt banen, og så tror jeg det skal være mulig å få skilter på den her til lands, da SR3'en er godkjent som gatebil i mange av Satene i USA. (Samt hjemlandet dens da.. England)

 

:D *spare spare* :D

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe i mot japanske biler i drifting. Liker den turtallsvillige wankel-viningen og turbinlydene. På noen videoer fra innsiden av Silviaer høres det ut som om den flyter. Men det hadde vært kult å se andre typer biler drifte også. Ferrari F50/F40 hadde vært bra, men det spørs om det er folk som satser en Ferrari i sidelengs gummi-brenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe av grunnen til at de drifter med silvia,a86 o.s.v i japan er at de er billige der,drifte biler blir jo kjørt hardt og noen ganger kræsjer de sikkert,drifte med en viper kunne sikkert gått men det hadde blitt dyrt når du gjorde en feil og kjørte av.

 

ellers synes jeg at skyline r32 gt-s ser ut som en fin bil og drifte med(men jeg kan jo ikke drifte så hva vet jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissan One-Eighty (200SX/180SX/S13/RS13) - Svinaktig billig med mindre man skal registrere den, får alt man kunne drømme om av deler til den, holdbar, driftsikker, lettskrudd, lett, etc etc etc.

 

Ellers har vi jo alltids E30 325i, den kunne vært spennende å drifte med; bra respons, lett, billig (i sliten stand) osv.

 

dorifto.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter bare å venter på at noen skal foreslå Ford Granada jeg :P

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår