amazon1967 Skrevet September 4, 2013 Rapporter Share Skrevet September 4, 2013 Hvis jeg setter på samme rele som på bildet kan jeg koble pol 85 og 86 sammen sor og slippe bryter? Jeg har koblet op samme som på bildet men får ikke liv i de, da er ikke 85 koblet til noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 5, 2013 Rapporter Share Skrevet September 5, 2013 (endret) Er det releet beregnet på xenon? For xenon lys trekker mye i startøyeblikket Men en annen ting jeg ville ha gjort utifra bilde er å koble 85 rett til GND og heller hatt bryter på remote signalet fra bilens originale fjernlys. Endret September 5, 2013 av TKarlsen Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet September 5, 2013 Rapporter Share Skrevet September 5, 2013 Er det releet beregnet på xenon? For xenon lys trekker mye i startøyeblikket Men en annen ting jeg ville ha gjort utifra bilde er å koble 85 rett til GND og heller hatt bryter på remote signalet fra bilens originale fjernlys. Relee skal ikke ha noe betydning på om det er xenon eller ikke, det er jeg 99% sikker på. Jeg har ett Ebay relee til hele 4 norske kroner, og det har fungert i 6 år (!) på xenon. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 5, 2013 Rapporter Share Skrevet September 5, 2013 Relee skal ikke ha noe betydning på om det er xenon eller ikke, det er jeg 99% sikker på.Jeg har ett Ebay relee til hele 4 norske kroner, og det har fungert i 6 år (!) på xenon. Jeg hadde problem med en bil. Etter jeg prøvde et annet rele så virket det.. Men kan jo så klart være noe annet som gjorde det Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 5, 2013 Rapporter Share Skrevet September 5, 2013 85 og 86 må ha styrestrøm(+) og jording(-) for at releet skal virke. Du kan godt droppe bryteren, så slår de seg på sammtidig som de orginale og slukker sammen med de orginale. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet September 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2013 Jeg jordet 85 da funket det bra turde ikke gjøre det før jeg viste det så ikke jeg kortsluttet alt Takk for svar:happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg