Satanoperca Skrevet August 23, 2013 Rapporter Share Skrevet August 23, 2013 Har lest ut at jeg har gåen føler både høyre og venstre foran...de koster jo litt så kan jeg kjøpe en plugge i uten og montere lese ut og koden er borte??? codeleser'n min lar meg ikke slette koder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet August 23, 2013 Rapporter Share Skrevet August 23, 2013 Hjelper ikke bare å slette feilkoder på ABS. De kommer tilbake med en gang. Du finner nye billig på bl.a Ebay. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satanoperca Skrevet August 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2013 jeg tenkte om jeg kan plugge i en ny på den ene siden for å se om resten er ok først ene sia så andre..uten å montere de i ...om du skjønner...vil jeg fremdeles få feilkoden eller blir den borte. eller er det enkleste kjøpe 2 nye skifte å se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet August 23, 2013 Rapporter Share Skrevet August 23, 2013 Du får muligens bort feilkoden når bilen står stille - enten sensor er defekt eller OK, men kommer gjerne igjen når hjulene begynner å rulle om det ikke er sannsynlig samsvar mellom hjulenes hastighet. 1. Slett feilkoder 2. Bytt den ene sensoren, kjør en tur, og les av feilkoder igjen. Bør nå bare ha feil på den andre. Om du ikke sletter feilkoder før du begynner reparasjon, så henger det gjerne igjen feilkoder som intermittent en god stund, men ABS lampa slukker når alt er i orden.. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satanoperca Skrevet August 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2013 den lesern min lar meg ikke slette så da er det bytte begge og se om lampa slukker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 23, 2013 Rapporter Share Skrevet August 23, 2013 Lampa slukker når begge er byttet, men feilkoden blir liggende en stund som Bwana sier :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet August 23, 2013 Rapporter Share Skrevet August 23, 2013 kjøp VAG diagnose maskinen jeg har. For 200kr + frakt på 40-50kr får du en scanner som forteller deg hvilken side som er defekt ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satanoperca Skrevet August 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2013 har en sånn ..får feil kode på begge sider har ikke giddi å gjort noe ennå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg