JChE Skrevet August 18, 2013 Rapporter Share Skrevet August 18, 2013 Denne så da uvanlig strøken ut, og ikke minst billig. Jeg hadde lett kjøpt den hvis jeg hadde plass. Noen her inne som er interessert? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43443401 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2013 Der var den solgt ja :D Regna med den kom til å forsvinne fort :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet August 19, 2013 Rapporter Share Skrevet August 19, 2013 Den var strøken og billig,gamlingen hadde ein sånn når eg var liten :-) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg