Ørjan Grinden Skrevet Juli 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2013 Har helt fantastisk dårlig bånndrag på Baleno 98modell. Noen som vet hva som kan være årsaken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2013 Kanskje du også burde opplyse hvilken motor du har ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Grinden Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2013 1.6 bensin:) skal vel væra over 90 gamp, men dem har tatt kvelden :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iBot4You Skrevet Juli 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2013 Er det noe ulyder? Lyser motorlampe? Kan blant annet være feil med plugger, veivsensor, bensinfilter. Kilespor på veivhjulet til regrem kan være knekt slikt at hjulet har vridd seg litt og gir noen grader feil timing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2013 Det er ikke noe futt i balenoen, bare så det er sagt, men har du merket en reduksjon av effekt. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Grinden Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2013 Ingen ulyder og ingen lampe. Er skiftet reg.reim nylig visstnok, kan jo hende det skjedde noe der. Neei, er vel ingen rallybil akkurat! Men så dårlig som det går nå skal det ikke gå, så fort jeg ser en motbakke må jeg ned i tredje gir. Og full gass for å i det hele tatt komme meg iveien. Så reduksjon av effekt er det nok ja :P Jeg kjøpte denna bilen i går for å ha noe å komme meg til og fra jobb med, så aner egentlig ingenting om den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2013 Tett katalysator/eksosanlegg eller feil timet register Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Grinden Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2013 Prøve å ta av eksosen og se om det hjelper da kanskje? Feil timet register? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Juli 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2013 Tett katalysator eller defekt coil er vanlig Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg