bi a op Skrevet Mai 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2013 Skal kjøpe bil og bestefar sier han kan ha det på sin forsikring. Må han være eier av bilen? Hvordan kan vi gjøre dette uten at han er der og signerer papirene? Skal kjøpe bilen av en fyr på Finn, 40 mil unna der hvor jeg bor. Hva blir oppskriften her? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mai 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2013 Skal kjøpe bil og bestefar sier han kan ha det på sin forsikring. Må han være eier av bilen? Hvordan kan vi gjøre dette uten at han er der og signerer papirene? Skal kjøpe bilen av en fyr på Finn, 40 mil unna der hvor jeg bor. Hva blir oppskriften her? :) Få han bestefaren din til og forhåndsutfylle salgsmeldingen så tar du den med deg,han må stå som eier av bilen om den skal forsikres av han iallefal sånn som eg har forstått reglene. Har selv gjort det på måten eg skriver her og det har fungert fint,lykke til med bilkjøp :-) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg