Helios Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 står en slik en på hamar.. og fronten ER like fæl som det ser ut til på bilder.. desverre Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by VeilSide Var det denne du så kanskje? ser du bruker bilder ifra galleriet mitt veilside =) genial bil den evo 8'n... men eide ikke noe lyd da... gikk like stille som micra'n til bestemora mi.. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 tenker lyden er pen når turboen begynner å kose seg på 2000rpm. micraen til din bestemor høres vell mer ut som ei tekanne. Evo8 er den mest sexy gateraceren laget noen gang....det er nå ihvertfall min mening... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by Azzido-325i ser du bruker bilder ifra galleriet mitt veilside =) genial bil den evo 8'n... men eide ikke noe lyd da... gikk like stille som micra'n til bestemora mi.. Ups ... sorry. Men jeg tok ingen bilder selv og dine var så gode. Sorry at jeg ikke spurte om tillatelse well Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by VeilSide Ups ... sorry. Men jeg tok ingen bilder selv og dine var så gode. Sorry at jeg ikke spurte om tillatelse well hehe, går fint det... bare å bruke alt av bilder jeg har Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by Jord_ Er vel en av de Evo8'rne som Mitsu har tatt inn vel. Kom 5 røde til landet nå. En står i Sarpsborg, en i Oslo og en i Bergen tror jeg. Kommer 5 til om ikke så lenge. :) Bare det hadde vært en Evo VIII MR eller Evo VIII MR FQ340. Men men... Farlig å ta inn noe som går bra... :) Når er det bilene dine dukker opp her i landet da? Nærmere bestemt VV Parts Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jord_ Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Du ser nok når dem har kommet. Kommer ann på levering om dem kommer eller ei. Ting tar vist tid der borte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by Jord_ Du ser nok når dem har kommet. Kommer ann på levering om dem kommer eller ei. Ting tar vist tid der borte :) hvor mange er det snakk om til gatebruk? en til deg og far og resten rally? Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jord_ Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Ikke snakk om gatebiler, snakk om biler for salg for rally. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by Jord_ Ikke snakk om gatebiler, snakk om biler for salg for rally. Hva med planen di om en gatebil?? venter på salg av Audin? Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jord_ Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Tror jeg legger gatebil på is, blir vel en ny Audi :) Kan jo ikke svikte de gode gamle nazi vognene... hehe... Er redd for at det kan bli vanskelig å få solgt en gatebil i Evo, det er du kanskje enig i, men kunne jo vært moro å prøvd å fått tak i en til god pris. Har bedt dem i Japan om å skjekke opp det med gatebil. Men MR kommer trolig ikke i gatebil som venstre rattet. Har snakket med Ralliart i Tyskland og de får kun RS biler. Men kan velge store bremser, farger, AC ol som option. Men de skulle undersøke om den kommer som venstrerattet i GSR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by Jord_ Tror jeg legger gatebil på is, blir vel en ny Audi :) Kan jo ikke svikte de gode gamle nazi vognene... hehe... Er redd for at det kan bli vanskelig å få solgt en gatebil i Evo, det er du kanskje enig i, men kunne jo vært moro å prøvd å fått tak i en til god pris. Har bedt dem i Japan om å skjekke opp det med gatebil. Men MR kommer trolig ikke i gatebil som venstre rattet. Har snakket med Ralliart i Tyskland og de får kun RS biler. Men kan velge store bremser, farger, AC ol som option. Men de skulle undersøke om den kommer som venstrerattet i GSR. Hva slags Hiltervogna da? A4 cab eller gammle Rs4? regna med du skulle gå for en evo 8 med fullt utstyr og litt mer krutt jeg. Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Så lik bil på VW Audi treff for en måned siden, tenkte jeg kunne slenge ut noen bilder. Mener fortsatt den ser tøff ut når den er senka, men denne så ikke SÅ høy ut som den over her da... jaja. :) Tøff bil da :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Lanzer Revolution!!! Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Den bilen er en US modell med Xenon og visker på bakluka. 276 hk er tilsalgs 499k på prøveskilter. I følge sikker kilde Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg