Laaars Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Jasså... 499k ja. Så ikke ut som gamle karen han som kjørte den heller. Ville tippa maks 19 - 20. Men han kan jo ha en rik far, eller ha tatt opp et gedigent lån. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by Laaars Jasså... 499k ja. Så ikke ut som gamle karen han som kjørte den heller. Ville tippa maks 19 - 20. Men han kan jo ha en rik far, eller ha tatt opp et gedigent lån. :) er en eldre kar som eier den,blir vanskelig å f vanlig billån uten skilter på bilen... hvis ikke han har et gedigent forbrukslån :op Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jord_ Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Det der er en US-modell. Med xeon, visker i bakrute, soltak og 271HK. Lurer på hvorfor dette ikke kommer i EU. Jord_ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by Jord_ Det der er en US-modell. Med xeon, visker i bakrute, soltak og 271HK. Lurer på hvorfor dette ikke kommer i EU. Jord_ Er alltid forskjell på bilene ment for USA og Europa, bare ta S4 Bit.. den har kunn 250 hk i US versjon. mot 265 i europa.+ at den har andre tåkelys..... vet ikke om folk har andre krav til bil der borte. eller at importørene har noe med det å gjøre.. Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jord_ Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Oktan nivå har også en del å si i forhold til HK. De har jo kun 92 oktan. Så et trim sats til S4-Bi i USA. Det skilte ca 30-40 HK om man valgte 98 oktan i stenden for 92. Sette ga over 450HK i 98 oktan om jeg ikke husker feil. Rett på dette vis jeg sider noe galt. Jord_ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by Jord_ Oktan nivå har også en del å si i forhold til HK. De har jo kun 92 oktan. Så et trim sats til S4-Bi i USA. Det skilte ca 30-40 HK om man valgte 98 oktan i stenden for 92. Sette ga over 450HK i 98 oktan om jeg ikke husker feil. Rett på dette vis jeg sider noe galt. Jord_ Stemmer ganske greit det.... bare synd at turboene i settet har tatt kvelden for enkelte kunder uten for USA :usa: :( Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Angående Oktan i USA så er det både feil og rett angåedne 92 oktan.. jada.. det er 92 etter DEMS oktantall.. det betyr ikke at det er 92 etter VÅRE oktantall.. bare slik at det er sagt :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jord_ Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Ikke det jeg har fått oppgitt. Oktan er en måleverdi som skal være standard i EU og de bruker samme fremgangsmåte for måling av dette som i USA. Jord_ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 "98 Oktan Europa tilsvarer 92-94 Oktan i USA USA sine måleenheter kan du legge på 3-5 oktantall for å matche europeiske(Norske) 3-5 er avhengig av årstider med ditto additiver." Leste jeg en plass... Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by Jord_ Ikke det jeg har fått oppgitt. Oktan er en måleverdi som skal være standard i EU og de bruker samme fremgangsmåte for måling av dette som i USA. Jord_ Da har du fått oppgitt feil. ..eller.. du har jo rett også da .. Ron/Roz er en måleverdi.. Pon er en annen.. og Mon en.. dette er altså "skalaer" for oktan.. og disse er standarisert innad kan man si.. men det er ikke samma skala som brukes i USA som i Europa http://forums.audiworld.com/12v/msgs/6703.phtml http://www.btinternet.com/~madmole/Reference/RONMONPON.html så US 92 oktan tilsvarer vel Europa 96 oktan omtrent.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg