Remi Whalehome Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2013 Da har jeg tatt utav coolant temperature sensor/føler på bilen for å sjekke om det var den som var problemet. Byttet med den andre comboen som jeg vet er i orden. Men ingen hell.. Jeg hater å måtte gå til verksted, har blitt så mye i det siste. :P Jeg har en 2004 ford mondeo tdci som jeg fyllte bensin på og kjørte med dette til bilen stoppa.. Heldigvis har jeg full kasko og superforsikring som dekker slike idiotiske påfunn :P Comboene er firmabilene mine og ford`n er privatbil og jeg veksler veldig på bilene så det var fort gjort og fylle feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2013 Er dette refleks? [ATTACH]37467[/ATTACH] Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Whalehome Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2013 Er dette refleks? [ATTACH]37467[/ATTACH] Her er et bedre bilde. Det er ikke Refleks men lyset reflekterte fra overflaten [ATTACH]37468[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Whalehome Skrevet April 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2013 Jeg fant ut av problemet. Jeg husket tilbake til en dag nøkkelen splittet seg med et uhell.. og det var sånn ca da den begynte å fuske. Jeg støvsugde bilen i dag med en ny støvsugerpose og fannt jaggu meg en chip :P Takk til dere som hjalp meg igjennom denne reisen av erfaringslære mens jeg kryper inn i et hull og gjemmer meg. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 5, 2013 Rapporter Share Skrevet April 5, 2013 Haha, godt det ble i orden til slutt. Fort gjort at den blir borte ja :D Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg