Gå til innhold

Skal kjøpe mekkebil/leketøy trenger litt info av audi folket!

Ranger emnet


zappezopp

Anbefalte innlegg

Tjaaa.... for det første, så har du postet dette under feil forum... Dette er en C4 bil. ;)

 

Ellers er dette en meget komfortabel bil og kjøre. Meget komfortabel! Mangler kanskje bare automatkasse... :p

 

Vet du om det kun er defekt eksosanlegg som er årsaken til avskilting?? Eller er det andre grunner også?

 

Det som kan være på disse bilene er bremsekaliperne blir trege, diverse luft- og oljeåndeslanger i motorrom blir morkne og lekker...

 

SJEKK når reg.reima OG vannpumpa ble byttet sist!!!! Altfor mange av disse gamle Audiene dør, unødvendig, pga manglende reg.reim og vannpumpeskifte!!!

 

:)

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi dæven de var det mye greit! Skal se imellom :) men lurte på en ting. Når jeg gir litt gass og slipper med engang da så fortsetter turtallet og stige i ett par sekunder. Hva kan det komme av?

Signer her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel strengt tatt ikke du noe med? Går jo på NAV for å skaffe jobb Jævla tosk. Er så dritt lei av sånne trangsynte folk. Men samme faen, detta er ikke plassen å diskutere det allikevel.

 

Jeg er ikke en tosk fordi jeg sier det vel? Dette har jeg strengt talt ikke noe med, men det er nok akkurat den holdningen der som gjør at du endte opp på NAV! Sitter på ræva og forventer at de skal finne deg en jobb.. i mellomtiden kan du gå skole eller prøve litt selv.

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke en tosk fordi jeg sier det vel? Dette har jeg strengt talt ikke noe med, men det er nok akkurat den holdningen der som gjør at du endte opp på NAV! Sitter på ræva og forventer at de skal finne deg en jobb.. i mellomtiden kan du gå skole eller prøve litt selv.

 

Fordi du er synsk og ser att jeg sitter på ræva? Du vet faen meg ikke en Jævla dritt om meg eller mitt liv så du bør holde kjeften og passe på deg sjøl isteden, slutt å spam på tråden min! Er ikke alle som går på NAV snylter skattepengene dine vet du Jævla dust.

Signer her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår