Gå til innhold

Noen som har prøvd 75w xenon?

Ranger emnet


codegen

Anbefalte innlegg

Allerede ved 35W xenonkit får du ca. 250% mer lysstyrke.... Men med 75W og 100W må du husk å benytte relékabelsett. På visse biler må man bruke relékabelsett på alle xenonkit for å hindre at viskermotoren havarerer.

 

PS: Vår anbefalning på xenonkit i fjernlys er hurtigtennende 60W med 4300K.

Xenonkungen.com

We Light You!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satte inn et 75W xenon kit, helt likt det på bilde (H7) i fjernlysene på bilen min.

 

Og, DET LYSER HELT JÆVLI! ...og da øya blir vant til det lyset, og man må skru av pga møtende trafikk så ser man ikke en dritt. Er for stor forskjell fra nær og fjern.

 

Så om jeg skal gi deg en anbefaling, så hold deg til det 55watt settet. Da får du ikke den store forskjellen

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd 75w men har 100w i fjernlysa på ene privatbilen. Eneste er at ballastene er vannvittig svære og kan være litt vanskelig å plassere.

Men på arbeidsbilen har jeg 4 1000m metere på taket med 100w xenon i. Lyser ytrolig bra! De er koblet parvis så ofte bruker jeg bare 2 av de. Bruker jeg alle 4 ser jeg ikke andre bilisters lys gjennom svinger og over bakketopper. Kommer man over en bakketopp med 4 100watts bøtter og en stakkar nede i bakken kommer med H4-pærer er jeg stygt redd for at det enten skjer en ulykke, eller at han snur, kommer etter, drar meg ut av bilen og juler meg opp. For deretter å knuse alt som er av lys foran på bilen min :)

 

Neida, fra spøk til alvor så skal man bruke hue hvis man monterer litt kraftige fjernlys. :)

1999 Chrysler 300M 2.7 LR
2003 Chevrolet Silverado 6.6 Duramax
2009 Mercedes Sprinter 318 V6 CDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår