knuuti Skrevet Mars 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2013 Driver å prøver å fikse audien min om dagen, den blir ikke våt på pluggene. Til nå har eg byttet ut bensinen, byttet bensinpumpe, byttet filter, byttet bensinfordeler + alle sikringer og rele, enda får den ikke bensin til pluggene å det er ikke tegn til liv i det hele tatt. Dysene tikker når eg vrir så de skal det være liv i. Begynner å bli rådløs i denne saken, har virkelig behov for å få bilen på veien igjen så fort som mulig. Siter 1994 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2013 Og bensinpumpa går? Målt bensintrykk inn til mengdefordeler? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuuti Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2013 pumpa går ja, trykket inn til fordeleren skal være mer enn bra nok Siter 1994 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 Kommer det bensin ut kaldstartsdysa år du prøver å starte? Hva mener du med NK? NG? K-Jet dyser åpner ikke før bensintrykket overstiger 3-3.5 bar, inn på mengdefordeler skal du ha ca 6.5 bar. Siden du sier trykket er mer enn bra nok, har du målt? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomLura Skrevet Mars 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2013 der er vel 2 pumper en forpumpe i tank og en under bilen ? kan jo tydeligvis ikke komme igjennom dysene ! Siter vw golf 1 cab 1.8 gti 1987 Audi coupe 2.6 v6 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg