Mambo Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 pen Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Originally posted by DaButcher 242'en din er ganske fet egentlig Takk :) Den er sikkert litt harry også:cool: Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Faen ass...klarer ikke holde meg utenfor her....synes det er jævlig lavt å komme her å drive å kalle 240 for stygg.....henviser da til Jonte`s kommetarer. Det er helt greit at du ikke liker 240,men jeg synes faen meg at du burde holde kjeft når det gjelder dette her. Ikke ta dette feil,folk har rett til egne meninger,men at man burde tenkte seg om to ganger før man åpner kjeften!! Sorry om jeg skrev noe nedverdigende om det du elsker mest her på jord. Men, jeg synes ikke Volvo 240 er noe spesielt pene biler i utgangspunktet. Og enda værre er det med de som blir opphora og ikke ser ut i det hele å det store. Men, det er blitt postet bilder av ganske mange pene 240'er her nå.. Så jeg vet ikke hva du skriker for! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 er fornøyd med utseendet på min egen 240... bare få senka den litt så blir det litt penere.. har fått bulk foran nå da.. men håper å få fixa den... Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Originally posted by Jonte Sorry om jeg skrev noe nedverdigende om det du elsker mest her på jord. Men, jeg synes ikke Volvo 240 er noe spesielt pene biler i utgangspunktet. Og enda værre er det med de som blir opphora og ikke ser ut i det hele å det store. Men, det er blitt postet bilder av ganske mange pene 240'er her nå.. Så jeg vet ikke hva du skriker for! Ypper du elle? Synes bare du kan holde meningene dine for dag selv....!! Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 der er jeg enig. er jo ikke vits å si sånt, den blei jo posta inne på 240 delen, trenger jo ikke komme inn her bare for å snakke dritt om den da. han ville vel sikkert bare ha vår menig om den. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Originally posted by DaButcher denne er fet også: forfra: jeg hadde fjernet den rosa stripen og øyenlokkene.. samt jeg hadde lakket speilene De lyktelistene var skjeve og den ene er større enn den andre..huff...ser ut som sløydarbeid :D Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Originally posted by Henrik H ;) ;) ;) ;) :) Hvorfor i allverden har du stort skilt foran? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Originally posted by Dr_S De lyktelistene var skjeve og den ene er større enn den andre..huff...ser ut som sløydarbeid :D ikke for å være frekk.. men det er fordi bilen står litt skrått legger ikke så mye arbeid i en bil for så å sette på ulike og og skeive øyenvipper veitdu.. for min del kunne han godt ha kasta dem siden de var stygge.. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 En 240 skal ha minst mulig plastikk!! Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 så stygg bil du hadde da.. IKKE :D hehe..også så billige felger.. er bilen bakkeløp rigga eller rally rigga ellerno? eller bare lagd den sånn inni? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Mr. Bollocks: Sier det igjen jeg,bilen din er helt rå! Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Ja, den var helt sjef! :) Det er sånn en "lekebil" skal se ut! Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 den der var jo helt syk :) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Ypper du elle? Synes bare du kan holde meningene dine for dag selv....!! Genialt sagt... :D Mye vits å være på et bilforum da om man ikke får lov å si sine meninger :D :D Tål litt kritikk. Slik som alle oss andre gjør. Og jeg sier ikke et pip jeg om 240 ;) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg