BLACK.PEARL Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Hei hei. Jo, er dette et slikt "anlegg" en installerer hvis en skal ha mykere/rundere/tøffere lyd? I så fall, det blir vel ikke sånn helt for jævlig høyt heller? Lurer på om jeg skal ha det :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Du vil nok få litt grommere lyd med den potta en orginal potta ja.. men et cone filter hjelper også endel på lyden.. 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Hva er et cone filter? Vil ikke ha et øredøvende lyd da, men bare at bilen slutter å høres ut som en veps når jeg aks'er :) Hvor mye koster en slik cone filter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Et kone filter (cone på engelsk. Det heter det siden det er formet som en kone/kjegle) koster på min bil (av merket K&N) 550,-, men dette varierer nok litt. Tviler på at du må over tusenlappen hvertfall. Finner du ikke til din bil må du kjøpe et universal kit som du må tilpasse selv. - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Å.. Ok :) Luftfilteret fra K&N som skal installeres i min bil, har noe sånt skrevet i produktbeskrivelsen om at den gir bilen sportsligere lyd ved gassing. Kanskje det er sånn kone filter? ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Ja, som jeg skrev. K&N er et kone filter (noen kaller det også sportsfilter). Det er mange som tror K&N er det eneste filteret du får tak i og at du har talefeil når du kaller det kone filter. Da kan du bevise de feil ;) - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Anbef. deg å kjøpe innsats filter som passer i org. boksen. Det gir omtrent samme ytelse og lyd, pluss du slipper å rense like ofte og utsette luftmengdemåleren for uante ting. - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Men det ser selvsagt MYE tøffere ut med et kon-filter. Hvis du skal ha en rund og fin lyd men ikke en skikkelig BRØLER, så vet jeg at Supersprint lager effektanlegg med fin lyd, om du liker det litt stille, men allikevel sportslig. Personlig liker jeg den mer høye varianten, med store potter! ;) '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Det finnes sikkert 1000 tråder om luftfilter og effektanlegg på forumet. BRUK SØKEFUNKSJONEN! Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg