Runeskatt Skrevet Februar 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2013 har en audi a4 b6. Par dager siden så sluttet displayet i instrumentet å virke (kjørekomputer displayet). Ble plutselig helt svart. hva kan jeg gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2013 Defekt baklyspære? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runeskatt Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2013 er det pære bak instrumentet? trodde det bare var led jeg et eller annet. må jeg dele instrumentet for å evt skifte denne pæren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2013 Selve displayet er LCD, som enten slipper gjennom lys - eller ikke. Så ja, er pære bak displayet, men er ikke sikker på om det er std 1.1W med vrisokkel eller om det er loddet inn miniatyrpære. Du har prøvd å trykke på resettknappen på viskerhendelen? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runeskatt Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2013 har ikke prøvd noe egentlig, skal prøve å trykke på reset knappen imorgen. ellers så får jeg ta det ut og kontrollere mer.. men har hørt med en kamerat på møller om dette, han trodde at jeg måtte bytte ut displayet, egentlig så måtte jeg bytte instrument sa han, men han trodde det gikk an å kjøpe displayet løst en eller annen plass. Møller solgte bare komplett instrument. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2013 Her er bakgrunnslyset på B5, er masse SMD-dioder. Om det er likt på din så er nok ikke lyset problemet, men selve displayet. Prøv hvertfall å trykke / holde inne reset-knappen. Selve displayet, hvor det kjøpes vet jeg ikke. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runeskatt Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2013 takk for svar:) skal først forsøke å trykke på reset knappen før jeg demonterer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg