Gå til innhold

Hjelp, din mening: Er kun en bøttesete teit..?

Ranger emnet


BLACK.PEARL

Anbefalte innlegg

Hei'a! Har kun råd til et bøttesete, fra Sparco. Den koster sum 4.250kr. inkl. monteringsutstyr og belte osv.

Enten så kan jeg kjøpe den, eller droppe den og kjøpe noe annet stæsj til bilen. Poenget er det at hvis bilen virkelig ser ut som en Bad ass (hvilket den vil;)), er det komisk hvis setene er flate og standard.. Og det ser kanskje komisk ut også hvis jeg kommer med en bil med kun en sportssete.... Hva gjør jeg??

Å... Dilemma deLuxe dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har tenkt litt på det samme selv. Har lyst på et sete som er litt bedre å sitte i siden Lancere fra begynnelsen av 90-tallet ikke er kjent for sine fantastiske seter..

 

Uansett, "bryr" du deg om at det ser teit ut? Poenget med et godt sete er jo at du skal sitte bra, å det gjør du jo bare i et et bra sete...selv om det ikke nødvendigvis matcher passasjersetet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil nok se noe ulurt ut med bare et bøttesete...

men hvis du satser på komfort for deg selv mer enn utseende, så kan du vel gjøre det...

 

SOm du sikkert lurte på, så ville jeg spart litt og satt inn to senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blandede meninger her, men:

Bilen er en Opel Corsa (se sign.). Jeg tror jeg dropper det, fordi jeg ikke kommer til å få hverken mer eller mindre komfort med de nye setene. Får vel klare meg, hehe. Da tror jeg at jeg heller bruker de spenna på en neon-kit istedet, sammen med nytt luftfilter filter og slankere sidespeil med blinklys. Da venter jeg med stolene til neste år, og kjøper et sett av Momo's Speed2 :)

 

Foreløpig skal bilen kun gå på vanlige deler, dvs. org. tilstand bortsett fra litt utseende-forandringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må også stemme for 2stk. Kun 1 ser rart ut.

Byttet selv til 2stk Momo start med 4-pkt belter på mandag. Ble ganske så fornøyd med resultatet for å si det slik :)

De gamle var ikke verdt stoffet de var laget av .. Iallefall ikke førersetet. 2timer med kjøring og ryggen var helt ødelagt! bah!

I morgen blir det langtur testing *glede seg*

 

http://www.stud.ntnu.no/~tobiasbu/Mazda%20323%20F/Momo%20seter/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TBI

Må også stemme for 2stk. Kun 1 ser rart ut.

Byttet selv til 2stk Momo start med 4-pkt belter på mandag. Ble ganske så fornøyd med resultatet for å si det slik :)

De gamle var ikke verdt stoffet de var laget av .. Iallefall ikke førersetet. 2timer med kjøring og ryggen var helt ødelagt! bah!

I morgen blir det langtur testing *glede seg*

 

http://www.stud.ntnu.no/~tobiasbu/Mazda%20323%20F/Momo%20seter/

 

God tur, gi meg gjerne tilbakemelding da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den da sølvgutten ;)

Personlig så pleier jeg nesten aldri å justere vinkelen på ryggen så der ser jeg ikke den helt store ulempen. Klart det ikke er veldig praktisk med bøtteseter, både på inn og utstigning (en utvikler en ganske merkelig måte å komme seg inn og ut på etterhvert), gamle bestemødre og venner av stor størrelse, men de gir utrolig bra støtte og er gode å sitte i, noe jeg verdsetter høyere enn overnevnte. God følelse å virkelig "kjenne" bilen. Utseende er heller ikke negativt ifølge meg :)

Blir langtur testing i dag, så vi får se om jeg endrer mening etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår