Sharanfan Skrevet Februar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2013 Jeg har en 2005 modell sharan 1.9 TDI, 130 hk. Den har så godt som vært problemfri helt til i natt. Da jeg skulle starte den i dag tidlig lyste ABS-lampen, lampen for håndbrekket lyste, bensinmåleren gikk opp og ned, speedometeret hadde sluttet å virke, blinklysene virket ikke, heller ikke hornet eller vifte/AC. Diagnoseapparatet på Snapdrive kunne ikke komme i kontakt med bilen styringsenhet. VW har ukelange køer. Er det noen som har en formening om hva som har skjedd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2013 Blir litt skudd i blinde, men har du sjekket alle sikringer? Starter motoren når du vrir om nøkkelen eller 'dør alt ut' ? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2013 Lader bilen? Kan også høres ut som feil på tenningsbryter, men rart at så mye skal kutte på en gang Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfinn Kolstad Skrevet Februar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2013 Eller en jordingsfeil,eller dårlig batteri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharanfan Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2013 (endret) Hei til allle som har vært så greie å svare. Jeg har sjekket alle sikringer. Bilen starter og kan kjøres. Nødblinken virker, men ikke når jeg skal blinke til 2 eller venstre. Lysene virker. Jeg har også sjekket sikringene foran batteriet. Batteriet er nytt. Endret Februar 7, 2013 av Sharanfan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharanfan Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Hei. Det viste seg at det var en hovedsikring som var gått. Jeg hadde ikke sett godt nok etter selv. Det kan være vanskelig å se om de har gått eller ikke. Mitt tips er derfor å være mye mer nøye med å sjekke enn det jeg var. Ouattro73 hadde rett :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg