Quattro73 Skrevet Januar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2013 Huset som pumpen står i sitter i tanken på din, gjør det ikke? Når man kjøper pumpe så er den kun pumpa og ikke det rundt, om det var det du lurte på. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salojavi Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2013 pumpen sitter i et hus, som må demmonteres. Får ta den inn og se om jeg får den ut av huset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salojavi Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2013 Den er lik denne[ATTACH]35758[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2013 Ja, "huset" får du ikke med når du kjøper pumpe. Pumpa passer i flere bilen, derav flere bilmerker, og ingen har likt hus ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salojavi Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2013 Hei. Da startet bilen min og virker som før. Det var bensin pumpen som var feil, for lite trykk, da jeg fikk tak i riktig pumpe, startet den med en gang. Jeg sier tusen takk for hjelp og gode råd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg