hodne Skrevet Desember 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2012 (endret) Har så ekstremt dårlig lys på min volvo s40 - 98 Så jeg lurte på om dere hadde noen pærer å anbefale ? eller om jeg må ta større grep... Jeg har kikket litt på biltema sine sider, og kommet over disse pærene: Jeg testet bare med en vanlig ny H7, og ikke bedre lys. noe forskjell på H4 og H7? Halogenpærer Gold - Biltema Eller Halogenlampor Mega Blue, gullbelagte sokler, 2 stk. - Biltema Noen som har erfaringer med disse? Eventuelt, 100w? eller 50-60w? trenger det som lyser best Mvh bil med dårlig lys Endret Desember 18, 2012 av hodne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Desember 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2012 Kjøp deg lysforsterkersett hos biltema. Bruk pærer som er lovlige,100w er ikke det. Ville ikke brukt pærer fra biltema. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2012 Legg opp nye ledninger for hovedstrøm slik Rsele anbefaler og bruk de original til styrestrøm til reléer. Sett i Osram Nightbreaker og du får lys. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Desember 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2012 For best mulig lys, bør du ikke kjøpe pærer på Biltema Kjøp premium-pærer som; Osram Nightbreaker, Philips Silverstar, eller Ring Xenon Ultima -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet Desember 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2012 Dette bildet sier vel det meste. H1 70w pærer fra Biltema til venstre og Osram NB H1 55w til høyre. NB koster tre ganger så mye, men er vel verdt det vil jeg tro. [ATTACH]35569[/ATTACH] Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg