Guzzi Skrevet November 25, 2012 Rapporter Share Skrevet November 25, 2012 Jeg fikk igjen bilen fra eu godkjenning med en lapp med feilkoder som som plaget meg en stund. "lese feilkode sviver ujenvt på tomgang, feilkode: MB035 fuel adaption, MB051 mixture too rich, M084 self adj. idlre part load fault" Dette fikk jeg og sier meg ikke noe, men er det noen som har noen av de delene over, ØK:) Hvis det er noen andre som har tips til dette er det bare og komme med, er veldig dårlig med "Bil". Litt om feilen, elendig når den er kald, dauer, hopper, gire ekstremt treigt og dårlig! Men når den e god og varm er den grei, bortsett fra litt treig med giringa:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 25, 2012 Rapporter Share Skrevet November 25, 2012 Flyttet tråden din fra ønskes kjøpt til Mercedes E-klasse, dette fordi du må vite hva du trenger før du kan lage en fornuftig tråd under ønskes kjøpt. Inntil da er det sikkert noen her inne som kan hjelpe deg å tyde feilkodene, samt antyde hva de skyldes og hva du evt må bytte. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddsen Skrevet Desember 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2012 Kjøp deg ett nytt OVP rele`du også De feilkodene der styres i utgangspunktet av OVP releet Som igjen stadig er feilen v. symptomene dine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guzzi Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2012 Kjøp deg ett nytt OVP rele`du ogsåDe feilkodene der styres i utgangspunktet av OVP releet Som igjen stadig er feilen v. symptomene dine Tusen takk for tipset skal få skaffet meg et, vet du eventuelt prisen på disse? Og hvor de er lettest å få tak i:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddsen Skrevet Desember 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2012 Tusen takk for tipset skal få skaffet meg et, vet du eventuelt prisen på disse? Og hvor de er lettest å få tak i:) De ligger på ca. 900,- Hvor du handler er vel hips som haps Jeg har handlet en del her Mercedes webkatalog - find alt i reservedele og tilbehør til alle Mercedes biler og varevogne Men BOS har jo selvfølgelig deler og vet hva du skal ha så lenge du oppgir chassinr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2012 Mistenker sterkt at du har en E230, ikke en 230E? O2-sensor eller luftmasemåler er vel ting som bør sjekkes ut, er det en tidlig E230 så bør motorledningsnett og spesielt til LMM sjekkes opp. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg