Gå til innhold

Motor tegninger Audi 100 2.3l Nå med bilder!

Ranger emnet


yosi4

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en audi 100 fra 1991 med 2.3L 5`er..Trenger noen motor skisser på denne slik att jeg kan se åssen del jeg trenger? Han på verksted sa att Akslen som hold Reim hjulet som igjen vifte reima sitter på har ryki,en annen kompis sier kun servo pumpen holder denne reima..så trenger og se selv hehe :drunk:

Endret av yosi4

Don't follow me, I'm lost too..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket reimhjul lurer jeg på da. Det til kjølevifte, dynamo, servopumpe, strammehjul eller veiv? Alle går på samme reim.

 

får ta en tur ned på verkstedet i morgen og se hva mekanikern mener og ta noen bilder,tipper det er servopumpen av de tinga du nevner..

Endret av yosi4

Don't follow me, I'm lost too..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne hvordan noen av disse kan ryke. Mer trolig det har blitt ødelagt ved demontering.

 

I følge mekanikeren nede på Mekonomen hadde den fått seg ett slag?..Den Ble kjørt normalt og hentet av falken etter dette skjedde og står nå på verkstedet nedi gata..ble forvirra når mekanikeren nevnte aksel som hadde ryki! ergo jeg spørte etter tegninger for og forstå hva han mente

Endret av yosi4

Don't follow me, I'm lost too..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoppet bilen din på gata? Kræsjet du siden den ble hentet av Falken? Kan være at det er kast i et reimhjul.

Har ikke tegning over dette, baklager.

 

 

Var ikke jeg som kjørte den men han fortalte meg etter reima forsvant kjørte han videre til bilen stoppet..

Ble da hentet på Falken bil og startet med Booster på verkstedet så vidt jeg forsto :deng

Don't follow me, I'm lost too..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her er tegningen over det. Du mangler reimskive, aksel og opplagring, altså alt bak viskosekoplingen? Det på bildet ditt er 10 og 11 på bildet under.

 

BTW: Er det C3 eller c4 du har?

 

au1_012185118.gif

Endret av Quattro73

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her er tegningen over det. Du mangler reimskive, aksel og opplagring, altså alt bak viskosekoplingen?

 

au1_012185118.gif

 

 

Tusen tusen takk..forstår ikke åssen dette har skjedd!:wonder:

ja den blei kjørt tom for strøm..får bestille meg noen deler da

Endret av yosi4

Don't follow me, I'm lost too..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår