CorradoBoy Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Vel, da var motorrommet sort.. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Hvordan ligger det an med prosjektet? noe framskritt? bilder? thumpsup Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 hehe, dette kan bli spennende!!!! ;) jeg har 20v topp om noen er intresert, nb 2ventiler må byttes Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 hehe, dette kan bli spennende!!!! ;) jeg har 20v topp om noen er intresert, nb 2ventiler må byttes Jeg er klar for den toppen!! Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Venter på litt deler fra tyskland nå. Tykkere krengningshemmere og slikt. Ellers så er dashbord i, jobber med interiørsidene bak, og lakkert resten av stagene som skal på bilen. Fått i frontenheten med skjerm, mens jeg først hadde det meste under dashbordet løs. Er trangt der som dem fleste her sikkert vet. Må få lagt kabler til bus enheten osv bakover ;) Fikk også felgene i helgen.. BBS RS i 9x16" Liten kjapp oppdatering dette bare.. Ellers så ser det fyktelig godt ut for å komme på veien i løpet av sommeren. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Vel, lenge siden jeg har postet noe.. så får slenge ut noen bilder til vel. Ellers venter på no smådeler jeg må få laget. Surgetank til bensinen og vannstussen ut fra toppen som måtte bygges ny. Bestilt noen Autometer gauges. Fått i stoler etc, så bare litt ledninger innvendig så er jeg ferdig der. Ellers ikke no tid på når jeg er klar.. :thanks Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 pent prosjekt dette her. hva blir final spec på motoren? Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 er det bare jeg som ikke får opp de første bildene?? FET bil btw! :thumb Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 pent prosjekt dette her. hva blir final spec på motoren? Noen biter her før det siste ble levert til VS motor. Hva det bremser får tiden vise.. :thanks Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Her skal det bli ett helvete! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg