Gå til innhold

Bytte ut kjørekomputer med kombiinstrument 3C

Ranger emnet


bjartmar86

Anbefalte innlegg

Jeg har en 2006 mod Passat 3c 2.0TDI 4Motion.

 

Jeg leser i brukermanualen til bilen min at hvis man har et kombiinstrument i stedenfor en enkel kjørekomputer at man får mulighet til å justere en del forskjellig i "settings" menyen på dette

 

Bilen min er levert med multifunksjonsratt med en menyknapp og det hele.. uten at jeg får brukt denne til noe fornuftig da jeg kun har en enkel liten skjerm med kjørekomputer og ikke et såkalt "kombiinstrument"

 

Kan jeg kjøpe et slikt "kombiinstrument" og montere dette i min bil uten store problemer?

 

Kan jeg eventuekt bruke VAG-COM til å aktiverre blant annet "comming home" funksjon på lys, samt justere hjelpevarmer osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På noen med kjørecomputer kan coming/leaving home aktiveres via denne. Siden du kun har liten skjerm for kjørecomp må du nok inn med VAG-COM for å endre.

Om du uten videre kan montere inn montere inn annen skjerm tviler jeg på, men er ikke sikker.

 

http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/passat/257331-comfortline-vs-highline.html

Endret av Quattro73

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kombiinstrument er navnet på hele panelet ditt, med turteller, km teller osv..

Kjørecomputeren kalles MFD (Multi-function display)

Om du bare har den lille mfd'en er det ikke bare bare å bytte, da startsperra sitter i instrumentet.

1996mod Mercedes Benz E200 Classic.
1984mod Suzuki RG250.

2005mod Yamaha MT01.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår