4pekatt Skrevet September 21, 2012 Rapporter Share Skrevet September 21, 2012 Oppretter tråden for Oksygen, her på forumet. Vi drev og feilsøkte på bilen hans idag (Golf GL), det er noe feil med vindusviskerkretsen. Først trodde vi at det var reléet - Men det var det ikke (Har byttet relé, og prøvd reléet hans i min Golf). Vi skrudde dem helt av, og så på hvordan motoren bevegde seg. På max og medium hastighet gikk motoren konstant, men på intervall-modusen (det laveste/tregeste) så oppfører viskerne seg helt merkelige! Dette problemet har vart i omtrent 1-2 uker nå, og vi finner ikke ut av det. I tillegg, så stopper dem med en gang man skrur dem av, istedet for å gå tilbake til nullposisjon. (Han sier selv at dem brukte å gå tilbake automatisk, men sluttet med det for en stund siden) Jeg filmet denne filmen som viser forskjellen mellom max og minimum hastighet... Postet her på teknisk, for å nå en større håndfull mennesker. Noen som vet hva som skjer? Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 21, 2012 Rapporter Share Skrevet September 21, 2012 Selvparkeringa skal såvidt jeg husker ligge i selve motoren så jeg vil tørre og påstå at det er motoren det er feil på. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 21, 2012 Rapporter Share Skrevet September 21, 2012 Tipper det er holdekretsen i motoren som er defekt. BTW. Flyttet tråden til riktig underforum... Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet September 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2012 Takk igjen :) Antok at teknisk forum var rett, siden en vindusviskermotor er ganske generelt. Beklager :p Må motoren byttes da? :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 21, 2012 Rapporter Share Skrevet September 21, 2012 Det enkleste er å bytte hele greia, men siden motoren alt er i ulage så skader det ikke å åpne den og se hva som er problemet. Merk da at det ikke er selve motoren du må se på, men den elektriske delen som sitter på giret. Kanskje det bare er en løs ledning :) Det blir veldig ryddig når merkerelaterte tråder postes under respektive bilmerke. Din tråd er noe i grenseland, er enig med deg der, dog er Golf-delen av forumet blant det mest besøkte :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet September 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2012 Jeg skal høre med han om jeg skal se på motoren for han ;) Igjen, tusen takk for hjelpen Quattro :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg