Gå til innhold

Honda Civic 1,3 med Bodykit - lovligheter/ulovligheter?


Niklas Isaksen

Anbefalte innlegg

[ATTACH]33390[/ATTACH]

[ATTACH]33391[/ATTACH]

[ATTACH]33392[/ATTACH]

[ATTACH]33393[/ATTACH]

Det meste er ettermontert etter EU. Motoren er stort sett bare lakka, og ingen "ulovlige" modifiseringer der enda

Men, tenkte på bl.a fanger, potte (bare enderør) og en sprekk i ruta. Sprekken i ruta sitter i høyre hjørne (innenfra) - På en måte i enden av vindusviskeren

Er ikke senkesett på den

Fangeren er det blitt brukt 10kg sparkel på, da den passer til en Nissan Silvia, og måtte modifiseres..

Kanalen/skjørtet er skjøta på midten

Lurer på hva som er ulovlig/lovlig, og hva som evt må gjøres noe med før neste EU. Hører så mye rart, takker for evt svar :D

post-71617-13804854461586_thumb.jpg

post-71617-13804854461717_thumb.jpg

post-71617-13804854461798_thumb.jpg

post-71617-13804854461846_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der så ikke mye bra ut :D

 

Men rent saklig så ser det jo delvis lovlig ut. Det skal ikke være skarpe kanter, den er jo forsåvidt grei. Parklyktene er jo borte, har pærene blitt flytta inn i hovedlyktene? Og blinklysa så også ganske tildekka ut, og hvordan har du tenkt å bytte pære i disse når den tid kommer? Ser ut som de er sparklet inn...

 

Og eksosen må være fri for lekkasjer, henge godt fast og ikke inntil noe som kan smelte. Og lydnivået må også være under en viss verdi.

 

Smak er jo individuelt... du får nok ihvertfall oppmerksomhet med denne bilen...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der så ikke mye bra ut :D

 

Men rent saklig så ser det jo delvis lovlig ut. Det skal ikke være skarpe kanter, den er jo forsåvidt grei. Parklyktene er jo borte, har pærene blitt flytta inn i hovedlyktene? Og blinklysa så også ganske tildekka ut, og hvordan har du tenkt å bytte pære i disse når den tid kommer? Ser ut som de er sparklet inn...

 

Og eksosen må være fri for lekkasjer, henge godt fast og ikke inntil noe som kan smelte. Og lydnivået må også være under en viss verdi.

 

Smak er jo individuelt... du får nok ihvertfall oppmerksomhet med denne bilen...

Står ikke på oppmerksomheten, nei :) Er fult klar over at det ikke ser mye bra ut, og er et prosjekt. Riktignok har ikke jeg gjort noe med bilen, da jeg byttet denne i en Eskrot. Er jo lydnivået i potta jeg er "redd" for, og den er jo godt festa, men evt er det bare å demontere ved eu, for så å feste på igjen etter.

 

Ang. lyktene har den ikke parklys etter jeg har forstått, og dette skal monteres. Annet av lys er tildekket av sparkel av tidl. eier, som jeg skal få bort. Ingen skarpe kanter, heller det komplett motsatte grunnet all sparkel for øyeblikket. Relativt få (ingen?) i Norge som har Silvia front på Civic, da jeg kan se hvorfor - men er jo uvanlig.

 

Kritikken som blir rettet mot bilen har jeg ikke stor formening om, da folk stopper for en prat, og beundrer.. Holder for meg, da jeg ikke engang har begynt på bilen. Takk for at noen er seriøse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel en dobbeltpost dette her --> http://www.bilforumet.no/andre_forum/prosjektforum/296807-niklas-isaksen-honda-civic-1-3-med-bodykit-prosjekt.html

 

Bilforumet FAQ (reglene) sier; Dobbelposting er ikke lov (lage samme tråd i flere forum). Hvilken vil du beholde?

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår